י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
כצפוי

הנשיא היוצא טראמפ פיטר את שר ההגנה ומינה לו מחליף

בציוץ בחשבון הטוויטר שלו הודיע טראמפ על פיטוריו של שר ההגנה מארק אספר ואף עדכן כי מינה לו ממלא מקום. המעשה אינו מפתיע, שכן במהלך מערכת הבחירות פורסם כי אספר נמצא ב'רשימת החיסול' של הנשיא לאחר הבחירות

הנשיא היוצא טראמפ פיטר את שר ההגנה ומינה לו מחליף
מארק אספר עם הנשיא טראמפ צילום: מתוך פייסבוק

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ פיטר את מזכיר ההגנה, מארק אספר, ומינה במקומו את כריסטופר מילר, ראש המרכז למאבק בטרור. כמו בפיטורי בכלי התפקידים האחרים, טראמפ עדכן על כך בחשבון הטוויטר שלו.

"אני שמח להודיע ​​שכריסטופר מילר, המנהל המכובד ביותר של המרכז הלאומי למלחמה בטרור (שיאושר פה אחד על ידי הסנאט), יהיה ממלא מקום שר ההגנה, הוא ייכנס מיידית, כריס יעשה עבודה נהדרת, מארק אספר סיים, ברצוני להודות לו על שירותו".

כזכור, לפני מספר שבועות, בשיא מערכת הבחירות פורסם בכלי תקשורת בארה"ב, כי דונלד טראמפ מתכנן לפטר את ראש ה-FBI כריסטופר ריי ובכוונתו להחליף את ראש ה-CIA ג'ינה האספל, ואת שר ההגנה מארק אספר, אם יזכה בבחירות, אך מסתבר כי טראמפ פיטר את מזכיר ההגנה, על אף שהוא לא זה שניצח.

בנושא שר ההגנה, מארק אספר, סיפר מקור לתקשורת האמריקאית, כי הנשיא כועס עליו מאחר ודחה את הרעיון שלו לשלוח חיילים לרחובות כדי להילחם בהפגנות השחורים בכל רחבי ארה"ב, לאחר חניקתו למוות של האזרח ג'ורג' פלויד על ידי שוטר לבן.

על פי הדיווח אז, טראמפ תכנן לפטר מיידית את ראש ה-FBI כריסטופר ריי, ובכוונתו להחליף את ראש ה-CIA ג'ינה האספל, כל אחד משמותיהם חרוט על גבי 'רשימת חיסול' של הנשיא לאחר הבחירות, השמות כוללים גם שורה של בכירים אחרים, כך מסרו שני מקורות בבית הלבן.

מארק אספר שר ההגנה דונלד טראמפ כריסטופר ריי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד