ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
לאור ההתעניינות היהודית

פירות השלום הניבו מלון כשר ראשון בבחריין

היסטוריה בממלכת בחריין: מלון ריץ קרלטון המפואר, השוכן במנאמה הופך למלון הראשון בממלכה שיציג תפריט אוכל כשר לאורחיו | "אנו רואים עניין רב יותר מצד מטיילים יהודים וישראלים, ואנו רוצים להיות מסוגלים לספק אוכל כשר למי שמעדיף אפשרות זו", נמסר מהנהלת המלון

פירות השלום הניבו מלון כשר ראשון בבחריין
המלון הכשר הראשון בבחריין צילום: מאתר בית המלון

מלון ריץ קרלטון המפואר, השוכן במנאמה שבבחריין יהפוך למלון הראשון בממלכה שמציע אוכל כשר בכשרות של האיחוד האורתודוקסי (OU), סוכנות הכשרות הגדולה בעולם.

לאחר חתימת הסכמי אברהם, התעוררה התעניינות בקרב אנשי עסקים ומשרדי טיולים ונופש, שעובדים עם יהודים מרחבי העולם, ומצפון אמריקה ואירופה, ומישראל, והערב פורסם כי מלון ראשון בממלכה יהפוך לכשר.

ארגון הכשרות OU מייעץ למלון בנוגע להקמת מטבח כשר חדש עליו יפקחו משגיחים מנוסים, ויסייע למלון בהקמת צוות קולינרי כשר שישמשו כמשגיחים, או כמפקחים על כשרות.

"ריץ קרלטון, בחריין מתגאה בכך שהוא מספק חוויית יוקרה מצויינת לאורחים שלנו במהלך שהותם, בפרט את חווית האוכל שלהם. בחריין ייחודית מכיוון שכבר יש בה אוכלוסייה יהודית ילידית, ומאז שהנורמליזציה עם ישראל חיממה את היחסים בין הצדדים, אנו רואים עניין רב יותר מצד מטיילים יהודים וישראלים, ואנו רוצים להיות מסוגלים לספק אוכל כשר למי שמעדיף אפשרות זו". נמסר מהנהלת המלון.

"בחרנו לשתף פעולה עם OU Kosher מכיוון שהם סוכנות הכשרות המובילה בעולם וחיפשנו את המומחיות שלהם בסיוע לנו לנווט את צרכיו של המטייל הכשר", אמר המנכ"ל ברנרד דה ויל.



"הסכמי אברהם פתחו יעדים חדשים למטיילים שרוצים כשר במפרץ, במקום שמעולם לא היינו קיימים, אנו מתכבדים שנבחרנו על ידי ריץ קרלטון לסייע להם במתן מאכלים כשרים לאורחיהם", אמר מנכ"ל OU, הרב מנחם גנק "בגלל המשאבים הגלובליים שלנו, הצוות שלנו מסוגל לטפל בדרישות בכל מקום בעולם, כולל המפרץ, ולכן ההסמכה שלנו הייתה כה מבוקשת באזור זה".

"אנו משבחים את מאמציו של ריץ קרלטון מנאמה להציע אוכל כשר מכיוון שהדבר יסייע בהבאת תיירים יהודים נוספים", אמר ראש הקהילה היהודית בחריין, אברהים נונו. "שותפות עם סוכנות הכשרות המובילה והמקובלת בעולם מבטיחה כי יותר תיירים יהודים יבחרו להגיע לבחריין כיעד הנסיעות הבא שלהם בעת ביקור במפרץ. כמעט כל יום אנו מקבלים בקשה מקבוצות יהודים ואנשים פרטיים לגבי ביקור בחריין ואוכל כשר הוא אחת השאלות העיקריות שלהם".

(הצילומים מאתר בית המלון)
ארוחות כשרות OU בחריין בחריין חרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד