ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
הקרב על הרייטינג

בן כספית התעמת עם הח"כית מ'הליכוד' ונשבר

ח"כ אסנת מארק מ'הליכוד' עלתה לראיון ב-103FM ונקלעה לעימות סוער עם המגיש בן כספית שכלל עקיצות הדדיות. כספית נשבר כעבור דקות והחליט שלא להשתתף בראיון. הח"כית תקפה אותו: "הבעיה שלך - יש לך אובססיה לימין" • כספית: "את בחיים לא תהיי במעמד שאת יכולה להסביר מה הבעיה שלי"

בן כספית התעמת עם הח"כית מ'הליכוד' ונשבר
בן כספית צילום: מתוך שידורי ערוץ 12

מה שהתחיל כריאיון ברדיו 103FM עם ח"כ אוסנת הילה מארק מ'הליכוד', באשר לוועדה למינוי שופטים בה היא חברה, גלש במהירות לוויכוח חריף בינה לבין המגיש בן כספית. ינון מגל ניסה להשכין שלום, אך בעקבות השיחה הטעונה בין השניים בחר כספית לעזוב את השידור.

חברת הכנסת אוסנת הילה מארק עלתה לשידור והטיחה בבן כספית האשמות בדבר 'אובססיה לימין' ואובססיה כלפיה. בן הגיב: "קחי כרטיס ותעמדי בתור, יש לי 40-30 איש לפנייך". מארק לא חדלה, והוסיפה: "יש לך אובססיה לכל מה שקשור לימין, לכל מה שקשור לליכוד. זו האובססיה שלך, אתה קם עם זה בבוקר וישן עם זה בלילה אבל זה לא כל כך מצליח לך כי בסוף אנחנו בשלטון".

בן המופתע השיב לחברת הכנסת כי: "אין לי אובססיה לימין כי חלק ניכר מדעותיי הן ימין-מרכז מה גם שאין לי אובססיה לליכוד". מארק השיבה בציניות: "אנחנו לא מצליחים לקבל אותן ולשמוע אותן". הוויכוח המשיך והתפתח כאשר בן טען כי היא מקריאה רק 'פייק ניוז'. ח"כ תקפה בחזרה: "תדבר עוד כמה דקות בשביל שיהיה עוד קצת רייטינג ויבואו אליך עוד כמה צייצנים שעוזרים לך בנתונים בטוויטר. אתה הרי יודע להיטפל רק לימין, זה עושה לך רייטינג להיתפס לחברת כנסת שאומרת את כל האמת בפרצוף ולא מסננת שום דבר". בעקבות השיחה החליט בן כספית לעזוב את השידור ולא לקחת חלק בהמשך הראיון.

על מינוי שופטים שמאלנים: "אני את האצבע שלי לא אתן להם"

ח"כ מארק סיפרה על המתרחש בוועדה לבחירת שופטים, וטענה: "עד שלא הגעתי אליה לא הבנתי באמת איך הדינמיקה עובדת. אני חשבתי שהכול מתבצע שם על פי כישורים והכול מתבצע על פי אמות מידה מסוימות וכשאני נמצאת שם היום אני יכולה לומר שה'תן וקח' טרם הסתיים. מה שראינו בפרשיה שהתגלתה לנו אצל אפי נווה לטעמי זה הקצה של הקצה, אנחנו היום מבינים שבוחרים שופטים במדינת ישראל מכל מיני שיקולים אחרים. אנחנו אומרים – יש את המכון שבשביל השופטים זה האורים והתומים אבל גם אנשים שלא עוברים הופכים לשופטים אז בסוף הם קובעים את כללי המשחק".

על התבטאותה כי לא תמנה שופטים שמאלנים, אמרה כי דבריה הוצאו מהקשרם: "תפסו את הכותרת וזהו. אמרתי שיש אנשים מוכשרים שמגיעים והם טובים והם יכולים להיות שופטים במדינת ישראל, אני את האצבע שלי לא אתן להם. לדוגמה, יש שופטים שמגיעים ומספרים לנו בוועדה שהם עוברים מבית לבית ובעד מסתננים שיגישו תביעות נגד מדינת ישראל, את האצבע שלי הם לא יקבלו. אני לא באתי מהאו"ם, אני מייצגת את הציבור שלי הליכודי. בסוף, כולם מבינים שהציבור במדינת ישראל, האמון שלו במערכת המשפט הוא ככה קטן והגיע הזמן להעלות את רף האמון במערכת המשפט, שאני רוכשת לה כבוד גדול. אני מבטיחה שכול האזרחים במדינת ישראל רוצים לראות פה שופטים טובים שהם יכולים לייצג אותם, בסוף הם חורצים פה גורלות וזה הדבר הכי חשוב".

לסיום הביעה את דעתה באשר לניצחונו של ג'ו ביידן בבחירות לנשיאות ארה"ב, ואמרה: "אני שומעת את השמאל צוהלים, זה קצת מדאיג אותי אבל רה"מ יודע לעבוד עם כולם ובעזרת השם יעבוד, אם זה יהיה בסוף ביידן, עם ביידן. מצער אותי לראות תגובות של אנשים כפויי טובה, אורנה ברביבאי אומרת 'ברוך שפטרנו', מה ברוך? קיבלת 4 שנים מחבקות שבחיים לא קיבלנו מאף ממשל בארה"ב, אז על זה להגיד ברוך שפטרנו? כפיות טובה, אני לא מתכתבת עם כפיות טובה".

עריכה: עופרי גליכמן, 103FM
אסנת הילה מארק בן כספית רדיו 103 FM

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד