י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
'הנרות הללו' בסגר?

ליצמן נגד ראה"מ והפרויקטור: הם מתכננים סגר נוסף בחנוכה

סגר שלישי בחנוכה? תלוי את מי שואלים. בעוד שר הבריאות לשעבר חבר הכנסת יעקב ליצמן טוען בתוקף כי זו המגמה באופן חד משמעי, שר הבריאות הנוכחי יולי אדלשטיין מכחיש ומכנה את הדיבורים על כך: "תיאוריה שאיני יודע על מה היא מבוססת" | וגם, עדות הפרופ' מהדיונים

ליצמן נגד ראה"מ והפרויקטור: הם מתכננים סגר נוסף בחנוכה
יולי אדלשטיין/יעקב ליצמן צילום: הדס פרוש, פלאש 90

שר הבריאות לשעבר חבר הכנסת יעקב ליצמן תקף הערב (שני) את התנהלות נתניהו ופרויקטור הקורונה שמינה, הפרופסור רוני גמזו, וטען כי הם מכוונים מטרה לסגר השלישי בחנוכה.

ליצמן שחזר בראיון לאבי בלום ומשה גלסנר בתכניתם 'שחור-לבן' המשודרת בערוץ 'כנסת', את הדרישה שלו להטיל את הסגר כבר בחודש אוגוסט ולהימנע מסגר בחגים, "אמרתי לרוני גמזו ולראש הממשלה כבר בתחילת אוגוסט, תעשו סגר, כשמספר החולים עמד רק רק על אלפיים חולים, לא 8000 ו-9000, וזאת על מנת למנוע את הסגר בראש השנה וביום כיפור. לא הקשיבו לי", תקף ליצמן, והוסיף "התכנון היה מלכתחילה לעשות סגר על החגים, כפי שהם מתכננים עכשיו על חנוכה".

"עכשיו הם מדברים על חנוכה, הם פותחים עכשיו למרות שיש בעיה כי פניהם לסגר בחנוכה"? תהה בלום, גלסנר הוסיף לשאול וניסה לחדד, "אתה יודע את או מעריך?", ליצמן השיב בצורה חד משמעית, "כן, הם מתכננים לעשות סגר נוסף בחנוכה".

יצוין, כי הערב הכחיש שר הבריאות יולי אדלשטיין את הדיבורים על סגר בחג החנוכה, "אני שומע את התיאוריה על סגר חנוכה, אני לא יודע על מה היא מבוססת", אמר אדלשטיין בריאיון למהדורה המרכזית ב'חדשות 12'.

מנגד, הבוקר חשף יושב ראש איגוד ‏רופאי בריאות הציבור, הפרופסור חגי לוין כי נתניהו מתנהל מתוך תכנון סגרים נוספים ולא מתוך רצון להימנע מהם. בראיון לרינו צרור בגלי צה"ל אמר לוין: "הייתי בדיון עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, והוא אמר שהוא לא יהסס להטיל סגר שלישי ורביעי, זה מצב נורא. המטרה שלו צריכה להיות לעשות הכל כדי שלא יהיה סגר נוסף".

יעקב ליצמן חנוכה סגר יולי אדלשטיין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד