י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
חתונה אחת - שלוש לוויות

זוג שנכח בחתונה הדביק עשרות משתתפים; שלושה נפטרו

לפני כחודשיים התקיימה חתונה שבה השתתפו כמאה משתתפים, רובם לא עטו מסיכות. כעת נודעות התוצאות הטרגיות: זוג שנכח בחתונה הדביק עשרות, מהם נפטרו שלושה - בהם סגן ראש השב"כ לשעבר

זוג שנכח בחתונה הדביק עשרות משתתפים; שלושה נפטרו
חתונה בשטח פתוח צילום: דוברות המשטרה
אורחי החתונה קיבלו מזכרת שלא ישכחו: 43 בני אדם נדבקו בקורונה באירוע שהתקיים לפני כחודשיים, כך פורסם הערב ב'חדשות 13'. לפי הדיווח של כתבת הבריאות, הילה אלרועי, לאחר החתונה התברר שעשרות מהמשתתפים נדבקו, מהם נפטרו שלושה.
ככל הידוע, מי שהדביקו את החוגגים היו שני בני זוג מהמרכז שהגיעו לחתונה כאורחים, בלא שידעו שהם נשאים של הנגיף. רק לאחר החתונה נודע שהם נשאים, אך אז היה זה מאוחר מידי. עשרות נדבקו, ואילו כמה מהם חלו, שלושה מהם בצורה קשה עד שנפטרו מהמחלה.
בני הזוג, כאמור, לא היו מודעים לכך שנדבקו, ולכן הרשו לעצמם להגיע לחתונה שהתקיימה בחודש ספטמבר - בניגוד מוחלט להנחיות. לפי הדיווח, באירוע לקחו חלק כ-100 מוזמנים, כאשר רובם לא הקפידו על עטיית מסכות ואף קיימו ריקודים למרות שחל איסור לעשות כן.
יום אחרי האירוע, החלו השניים להרגיש בתסמינים של המחלה, ובהמשך נודע כי 43 ממשתתפי החתונה נדבקו בנגיף. בין השלושה שאיבדו את חייהם לאחר שנדבקו היה גם סגן ראש השב"כ לשעבר יצחק אילן  שנפטר לפני חודש והוא בן 64 בלבד.
קורונה יצחק אילן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 28 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד