י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
לקראת תקופת המעבר

אשתו כגופו: מלאניה טראמפ מסרבת ליצור קשר עם רעייתו של ביידן

נראה כי 'שלום בית' בבית הלבן, לפעמים מגיע כריב עם אדם אחר | בצל הדיווחים על סירובו העיקש של טראמפ להכיר בתוצאות הבחירות, מלאניה, רעייתו של הנשיא היוצא טראמפ, מסרבת לפנות אל הגברת הראשונה שעתידה להיכנס בקרוב לתפקיד  

אשתו כגופו: מלאניה טראמפ מסרבת ליצור קשר עם רעייתו של ביידן
חזית הבית הלבן בוושינגטון צילום: דוברות הבית הלבן

מלאניה טראמפ מסרבת ליצור קשר עם ג'יל ביידן בתוך כל הכאוס השורר בבחירות בארה"ב.

מלאניה טראמפ ממשיכה את דרכה של בעלה דונלד טראמפ, והיא עדיין לא פנתה ליורשת שלה כגברת הראשונה, רעייתו של ג'ו - ג'יל ביידן.

כזכור, הנשיא דונלד טראמפ לא קיבל את זכייתו של ג'ו ביידן בבחירות בטענה כי היו הונאות מצביעים, אך אשתו של ג'ו ביידן, ד"ר ביידן, כבר קובעת את סדר יומה לתפקידה כגברת הראשונה של אמריקה.

דוברה של ד"ר ביידן, מייקל לרוסה, אמר ל"דיילי מייל" כי "ד"ר ביידן אסירת תודה למדינה על שבחרה בבעלה ובסנטור האריס, ג'ו ביידן יהיה נשיא לכל האמריקנים", ביידן מעבירה את הימים עם ילדיה ונכדיה בווילמינגטון, דלאוור.

"ד"ר ביידן מתמקדת בבניית הצוות שלה ובפיתוח סדר העדיפויות שלה, מתמקדת בחינוך, משפחות צבאיות ויוצאי צבא, וחקר הסרטן".

בנוסף ד"ר ביידן אמרה כי היא רוצה להמשיך לעבוד כמורה בזמן שהיא משמשת כגברת הראשונה, מהלך נדיר של בני זוג לנשיאות.

עוד ציינה ד"ר ביידן כי יוצאי צבא ומשפחותיהם יהיו אחד הנושאים העדיפויות והעיקריות שלה. היא ומישל אובמה יצרו את היוזמה להצטרף לקבוצות יוצאי צבא כדי לעזור להם, אך לא ברור אם היא תחזיר מחדש את הפרויקט או תיצור פרויקט חדש.

יוזמת הכוחות המצטרפים התמקדה בשלושה תחומים למשפחות צבאיות - תעסוקה, חינוך ובריאות. באמצעות התוכנית העסיקו עסקים אמריקאים מעל 50,000 יוצאי צבא ובנות זוגם.

בתקופת נשיאותו של ברק אובמה, סגן הנשיא לשעבר ג'ו ביידן עבד איתו ועם מושלים נוספים לשינוי חוקי המדינה כדי לעזור לבני זוג שמשרתים או שרתו בצבא.

בתקופת מלאניה טראמפ כגברת הראשונה, היא יצרה את הפרויקט Be Best המתמקד ברווחתם של ילדים ממשפחות מצוקה.

מלאניה טראמפ שכרה צוות קטן בהיותה בבית הלבן בהשוואה לגברות ראשונות אחרות. היו לה כעשרה אנשי צוות ואילו לקודמותיה מישל אובמה ולורה בוש היו כ-25.

עם זאת, גב' טראמפ אכפה אמצעי בטיחות נגד נגיף הקורונה על ידי כך שהצוות שלה עבד מהבית במידת האפשר, והתעקשה שהם ילבשו כיסויי פנים באגף המזרחי.

ד"ר ביידן צפויה להעסיק לצידה צוות גדול יותר שיעזור לה בעבודתה בפרויקטים השונים. אך לא ברור כיצד יתנהל תהליך המעבר בהתחשב בכך שהנשיא טראמפ עדיין לא מקבל את תוצאות הבחירות.

זה מסורתי שהנשיא הנוכחי יארח את יורשו, אך האם טראמפ יקבל בברכה את ביידן? לא נראה. זאת למרות ביקורתו של טראמפ על קודמו, אז בירך אובמה את טראמפ לאחר זכייתו בבחירות ב-2016.

אובמה אירח את הנשיא טראמפ ומלניה ב-10 בנובמבר 2016, יומיים לאחר שטראמפ ניצח בבחירות. גב' אובמה אף ערכה לגב' טראמפ סיור במגורי הבית הלבן.

מזכיר העיתונות לשעבר, ג'וש ארנסט, סיפר בזמנו כי שתי הנשים דיברו על "גידול ילדים בבית הלבן, ואתה יודע, ברור ששתי בנותיה של הגברת הראשונה העבירו את שנותיהן המכוננות מילדותן בבית הלבן ובנה של גב' טראמפ גם יעביר כמה שנים חשובות מילדותו כאן בבית הלבן".

בציוץ שפורסם לאחרונה, נראה שגברת טראמפ חזרה על סירובו של בעלה לקבל את תוצאות הבחירות.

היא כתבה: “לעם האמריקני מגיעות בחירות הוגנות. יש לספור כל הצבעה חוקית - ולא חוקית. עלינו להגן על הדמוקרטיה שלנו בשקיפות מוחלטת. "

הבית הלבן ג'ו ביידן מלאניה טראמפ הבחירות לנשיאות ארצות הברית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד