ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
טרגדיה בדרום

נשענה על סורגים בחלון ביתה, נפלה ונהרגה

כוחות ההצלה נאלצו לקבוע את מותה של צעירה שנפלה מחלון ביתה בקומה השלישית במצפה רמון | הצעירה, נפלה לאחר שנשענה על הסורגים בביתה אך אלו התנתקו ממקומם 

נשענה על סורגים בחלון ביתה, נפלה ונהרגה
הסורגים נפלו יחד עם הצעירה צילום: דוברות זק"א

צעירה כבת 23 מצאה הבוקר (שלישי) את מותה לאחר שנפלה מחלון ביתה בבניין מגורים במצפה רמון. האירוע הטראגי, כך על פי הערכות, התרחש לאחר שהצעירה נשענה על הסורגים בקומה השלישית, אך אלו מסיבה שאינה ברורה התנתקו מהקיר ונפלו יחד איתה כלפי מטה.

כוחות ההצלה שהגיעו למקום ניסו לבצע בצעירה פעולות מצילות חיים אך סבלה מפציעות קשות. ממד"א נמסר כי חובשים ופראמדיקים של הארגון העניקו טיפול רפואי וביצעו פעולות החייאה שבסופן נאלצו לקבוע את מותה של צעירה בת 23.

 "כשהגענו למקום ראינו את הצעירה שוכבת בסמוך לבניין המגורים כשהיא מחוסרת הכרה עם חבלה רב מערכתית קשה", אמרו חובש רפואת חירום במד"א שמעון יפרח והפראמדיק שמעון שי אקנין.

השניים הוסיפו לתאר: "סיפרו לנו שהיא נשענה על גדר ונפלה מגובה של כ-10 מטרים. ביצענו בדיקות רפואיות, היא הייתה ללא דופק וללא נשימה ומיד התחלנו לבצע בה פעולות החייאה ממושכות שבסופן לא נותר לנו אלא לקבוע את מותה.

שמעון שרחטון מתנדב זק"א מצפה רמון אמר: "מדובר באישה צעירה בת 23 שככה"נ נשענה על הסורגים בחלון ביתה שבקומה השלישית בבניין ונפלה. כשהגעתי למקום ראיתי את האישה שוכבת סמוך לבנין מחוסרת הכרה עם פגיעה רב מערכתית. צוותי מד״א ביצעו פעולות החייאה ממושכות, לצערי לאחר מאמצים רבים פראמדיק מד"א אישר את מותה במקום. מתנדבי זק״א מצפה רמון טיפלו בכבוד המת הזירה הקשה. נסיבות האירוע נחקרות ע״י המשטרה".

 

מצפה רמון נפילה מגובה טרגדיה סורגים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד