י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
3 ניסים ב-3 שניות

מצמרר: המכונית נוסעת על הילד עם הקורקינט • צפו

בתיעוד מצמרר שהגיע ל'בחדרי חרדים' נראה ילד בן 6 הרוכב על קורקינט ילדים. הוא מתפרץ אל הכביש, בזמן שמכונית מגיחה מן הצד במהירות ודורסת אותו. באורח נס הילד קם ויצא ללא פגע • אדם שנכח במקום מספר ל'בחדרי חרדים': "שלושה ניסים בשלוש שניות" • צפו בתיעוד

מצמרר: המכונית נוסעת על הילד עם הקורקינט • צפו
הילד מתפרץ אל הכביש צילום: מתוך הסרטון

בתיעוד שהגיע ל'בחדרי חרדים' בשבוע שעבר, נראה חניון בניין חיצוני ברובע ג' בעיר אשדוד, כשהוא מלא בילדים המשחקים על המדרכה, כשלפתע רוכב ילד בן 6 במהירות לכיוון הכביש, כשבאותה העת מגיחה מכונית במהירות מהצד ואינה מבחינה בילד, מה שגורם למכונית לדרוס אותו ולעלות עליו ועל כלי הקורקינט עליו רכב.

תיעוד הילד שנדרס. קרדיט: מצלמות האבטחה של הבניין

המכונית נעצרה בחריקת בלמים מטר לאחר שעלתה על הילד, אך הילד התרומם מהכביש ללא כל פגע, אחותו שראתה את הנעשה ונבהלה, רצה אליו במהירות והרימה אותו, שאר התושבים המבוהלים ששהו באותה העת במקום, רצו אף הם בבהלה והושיטו עזרה, גם הם התפלאו למראה עיניהם איך הילד יצא ללא שריטה.

בשיחה עם 'בחדרי חרדים' מספר אדם שנוכח במקום: "הניסים שהתרחשו באותו הרגע היו רבים, ולא ניתן לתאר את ההשגחה הפרטית והעצומה".

"הנס הראשון", כך מספר: "הוא המצב שבו נדרס הילד, כאשר בזמן שנפל נשכב לאורך המכונית, ובכך הגלגלים לא עלו על גופו ולא גרמו לו כל נזק".

ממשיך ומספר בהתרגשות: "הקורקינט היווה כמגן לפני הילד, כאשר המכונית התרוממה מהפלסטיק הקשיח של הקורקינט ובכך ראשו הצליח לעבור את הפגוש האחורי, שהוא האזור הנמוך יותר ברכב, ללא כל שריטה".

הנס השלישי והעצום! כך מתאר: "מידי יום, הוא רוכב על הקורקינט וחובש לראשו קסדה, מעולם הוא לא רכב בלעדיה, מה שקרה באותו היום היה נס עצום, כאשר לא חבש אותה, ובכך המכונית הצליחה לעבור מעליו ללא מפריע, וכי לא היה ניתן לתאר מה היה קורה עם אכן היה חובש את הקסדה, לא רוצה לחשוב כלל, מה היה נגרם לילד והאם היה יוצא בחיים מהדריסה".

ממשיך ומספר: "לאחר הדריסה נסעו לבית החולים, שם הרופאים לא האמינו לסיפור, הילד ככל הנראה קיבל מכות יבשות, ולכן אישפזו אותו למשך יומיים, בכדי לעשות את כל הבדיקות המקיפות ולבדוק כי אכן הוא בריא ושלם. לאחר יומיים שחרורו אותו מבית החולים", אומר האדם שנוכח במקום: "שמחתי לראות את יד ההשגחה, כאשר משמים נותנים לילד חיים במתנה. "מזמור לתודה"....

תודה מיוחדת ליוסי סולטן על העזרה והסיוע ביצירת הקשר.

נס תאונת דריסה אשדוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 18 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד