י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
קורסים בזה אחר זה

זעקת המטפלות ובעלי המשפחתונים הגיעה לדיון בכנסת • צפו

חבר וועדת הכספים חבר הכנסת ינון אזולאי תקף בדיון את נציגי משרד האוצר: למה תמיד הם צריכים להילחם על הכסף שלהם ? המטפלות נמצאות במצב שאין להם אוכל בבית, משפחות שלמות איבדו את פת לחמן | צפו

זעקת המטפלות ובעלי המשפחתונים הגיעה לדיון בכנסת • צפו
אילוסטרציה צילום: pixabay

הבוקר (שלישי) נערך דיון בוועדת הכספים בנושא המעונות, המשפחתונים והפעלת הצהרונים, שנפלו בין הכיסאות, כאשר למרות הסיכומים עם משרד האוצר המטפלות עוד לא קיבלו את הדירוג שלהן, ולא קיבלו את המקדמות, אין להן תיק במע"מ והן קורסות בזה אחר זה.

חבר ועדת הכספים חבר הכנסת ינון אזולאי אמר בדיון על מעונות היום והמשפחתונים: "אני רוצה להודות לרב גפני שלבקשתי זימן את הדיון הזה. מעונות היום לא קיבלו את הדירוג שלהם למרות ההסכמות שהיו לנו עם שר האוצר. יש עוולה גדולה כלפי המטפלות בעלי המשפחתונים הפרטיים שלא קיבלו את המקדמות שמגיעות להם וקורסות תחת הנטל".

צפו בדבריו של אזולאי בוועדה:

"הגעתי לזעוק את זעקתן של המטפלות ובעלי המשפחתונים הפרטיים שקורסים בזה אחר זה" אמר ח"כ אזולאי, והוסיף, "מטפלות עם חמישה ילדים נלחמות על העסק שלהם, כל ילד שלא חזר אליהם זה נזק כלכלי עצום עבורם ואין להם יכולת לקבל פיצוי כי אין להם תיק במע"מ. למה תמיד הם צריכים להילחם על הכסף שלהם ? המטפלות נמצאות במצב שאין להם אוכל בבית, משפחות שלמות איבדו את פת לחמן".

"כל אותן מטפלות שמחזיקות את אותן מסגרות לא יכולות להחיות את פרנסתן וכפועל יוצא כשמדברים על הנעת גלגלי המשק זה בלתי אפשרי שהילדים האלה יישארו בבית, כי בזמן הזה ההורים שלהם לא יכולים ללכת לעבודה ולהתפרנס. צו השעה מחייב את כל הגורמים הרלוונטיים לשבת סביב השולחן ולפתור את זה ויפה שעה אחת קודם" אמר אזולאי לנציגי משרד האוצר שהשתתפו בוועדה.

מעונות יום קורונה מע"מ ינון אזולאי ועדת הכספים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד