ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
בימינה מכחישים

דרוקר חשף: בנט יזם הקמת גוף תקשורת עם עיתונאי השמאל

אמש חשף העיתונאי רביב דרוקר כי לאחר שנפתלי בנט עזב את תפקידו בלשכתו של נתניהו, הוא שקל לתמוך בהקמת גוף תקשורת עצמאי בו תכננו לקחת חלק בין היתר דרוקר עצמו, ברוך קרא ועיתונאים נוספים. בסביבת נתניהו מהדהדים את החשיפה. בימינה מכחישים

דרוקר חשף: בנט יזם הקמת גוף תקשורת עם עיתונאי השמאל
דרוקר - בנט צילום: מתוך הפייסבוק\\פלאש 90

יחסיהם של ראש הממשלה נתניהו ויושב ראש מפלגת 'ימינה' נפתלי בנט ידעו עליות ומורדות, אך בעיקר מורדות. בימים האחרונים מקבלות הטענות של נתניהו, כפי שהן משתקפות מציוציו הרבים בנושא של בנו יאיר, חיזוק עוצמתי במיוחד, עם חשיפתו של דרוקר כי היה לנפתלי בנט ולו תכניות להקים גוף תקשורת עם חבורת עיתונאים משמאל.

דרוקר אמר את הדברים בשיחה עם שרון שפורר מ'המקום הכי חם בגיהינום', ואמש (שני) חזר על הדברים בראיון אצל גיא לרר ב'חדשות 13'. "האמת שזה היה בשלבים מאד מתקדמים" סיפר דרוקר והוסיף, "הייתה לנו קבוצת משקיעים וקבוצת עיתונאים, בעיתונאים היו עופר שלח וברוכי קרא, ובמשקיעים, המשקיע שהיה מאחורה והיה בתוך העניין והסכים להשקיע כסף זה היה משקיע בשם נפתלי בנט".

עוד אמר דרוקר "הוא היה אז אחרי שהוא פרשת מלשכת נתניהו והוא נורא האמין בעיתונות עצמאית ודברים כאלו, והוא היה אמור להשקיע בחבורת העיתונאים השמאלנית שרצתה לעצמה איזה מיזם תקשורת אינטרנטי משלה."

כזכור בשנת 2005 גייסה אותו איילת שקד, מי שהייתה ראש לשכתו של ראש האופוזיציה דאז וראש הממשלה כיום, בנימין נתניהו, התפקיד של בנט היה ראש המטה של נתניהו, תפקיד אותו מילא בהתנדבות, לאחר מכן ניהל בנט את קמפיין הפריימריז של נתניהו לראשות הליכוד, לאחר כ 3 שנים פרש בנט ביחד עם איילת שקד מתפקידיהם בלשכתו של נתניהו.

בנט ושקד התגלגלו בין סיעות ומפלגות עד לביתם הנוכחי כמנהיגי מפלגת ימינה. מידי פעם עולות ונשמעות טענות כי הם מציגים מצג שווא של מפלגה ימנית בעוד הם בעצם בשמאל. טענות אלו מקבלות חיזוק עם החשיפה של דרוקר.

מקורבים לבנט מכחישים את הפרסום ואומרים: "בנט אינו מכיר את האירוע". 

בחשבון הטוויטר הרשמי של מפלגת הליכוד נכתב: "רביב דרוקר בערוץ 13: נפתלי בנט היה במגעים איתי להקמת אתר אינטרנט של עיתונאי שמאל ובהם עופר שלח וברוך קרא".

בנו של ראש הממשלה, יאיר נתניהו, התייחס אף הוא בחשבון הטוויטר שלו לחשיפה: "אתם קולטים מה רביב דרוקר בטעות חשף? שלפני כמה שנים, נפתלי בנט היה איתו במגעים מתקדמים להקים כלי תקשורת שמאלני קיצוני, כאילו זה מה שחסר בארץ... עם ברוך קרא ועופר שלח!!!! השמאל יודע בדיוק מי זה בנט, ולכן מחבק אותו. הם יודעם שהוא בצד שלהם מאחורי הקלעים".

עוד הוסיף נתניהו ג'וניור, "למתחכמים על 'פתאום אתה מאמין לדרוקר' - לא מדובר פה על 'תחקיר' שהוא מחרטט. מדובר פה על עדות אישית - שלו עצמו - על שיחות ופגישות שהיו - לו עצמו - עם בנט. את אבא שלי דרוקר לא פגש ולא דיבר אפילו פעם אחת".

גיא לרר רביב דרוקר נפתלי בנט תקשורת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד