י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
פייק אתגר

האם השיר של בן ארי בביצועו של פריד אכן הוקלט בין לילה?

בעקבות השיר "שבורי לב" שפורסם אמש כי אברהם פריד הוציאו לאור בין לילה אחד, חובבי הז'אנר החסידי עקבו בדריכות אחר ההתפחות, וגילו כי השיר הוקלט לפני כשנתיים • האזינו לראיון המלא עם חובבי הז'אנר החסידי

האם השיר של בן ארי בביצועו של פריד אכן הוקלט בין לילה?
אברהם פריד וחנן בן ארי צילום: מנדי הכטמן

בעקבות השיר "שבורי הלב" של חנן בן ארי אשר פורסם אמש כי אברהם פריד הוציאו לאור בין לילה אחד, מספרים חובבי הז'אנר החסידי כי עקבו בדריכות אחר ההתפחות מהיום בו החליט היוצר והזמר חנן בן ארי לאתגר את גדול הזמר החסידי אברהם פריד לבצע את שירו "שבורי לב".

בתוכנית חידודון בהגשת עמי מימון ברדיו קול ברמה, מצטרפים לשידור כותב פינת המוזיקה במגזין קול פליי – ישראל כהן, ועורך ומפיק התכנית – מנדי ליפסקר, ויחד חשפו כי הסיפור האמיתי הוא 'קצת' שונה.

בסרטון שהעלה לאינסטגרם לפני מספר ימים, ענה חנן בן ארי לשאלה שנשאלה ע"י הגושלים והיא "מה דעתו על הזמר החסידי אברהם פריד", כי הוא מאד אוהב את אברהם פריד, והשיר "שבורי לב" בכלל נכתב והולחן עבורו, אלא שזה לא קרה והשיר לבסוף יצא בביצועו של חנן, והוא מאד ישמח אם אברהם פריד יבצע את השיר שלו.

אתמול, נמסר ממקורבי אברהם פריד כי הוא נענה לאתגר, וכי ממש עכשיו הוא יצא מהאולפן לאחר ההופעה המפורסמת שהתקיימה אמש בארה"ב והקליט את השיר.
היום בבוקר, קמנו להודעות יח"צ מדוגמות, כי השיר הולקט ועובד הלילה ע"י יובל סטופל וכבר הבוקר זמין ב'יוטיוב'.

אלא, שלפני חודשיים פורסם במגזין ״קול פליי״ (ידיעה מאומתת עם מקור אמין) שאברהם פריד הקליט את השיר כבר לפני שנתיים.

אז השאלה שנשאלת, אם פריד הקליט כבר את השיר לפני כשנתיים, מדוע נמסר ממנהליו כי השיר הוקלט ועובד הלילה ויצא לאור הבוקר? ומדוע חנן בן ארי שלח אתגר לפריד, אם הוא כבר ידע שקיים ביצוע אצל פריד?

האם זה עוד תרגיל יח"צ כדי לעורר הדים וחשיפה לשיר?
ממשרדי היח"צ של אברהם פריד לא נמסרה תגובה.

אברהם פריד חנן בן ארי שיר חדש עמי מימון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד