י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
מגדלים את הטרוריסטים

פרוש במתקפה על השמאל: "לא לטעת בביידן אשליה"

סגן השר חבר הכנסת מאיר פרוש בחר לנצל את הדיון על השלום בין ישראל לבחריין למתקפה על השמאל בישראל, "מצופה שאנשי השמאל לא ימשיכו בתיאוריה שאם יעשו ויתורים לפלשתינים הם ישלימו עם קיומנו כאן"

פרוש במתקפה על השמאל: "לא לטעת בביידן אשליה"
נתניהו עם פרוש בעבר צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

במסגרת הדיון במליאת הכנסת לאישרור הסכם השלום בין מדינת ישראל לבחריין, עלה סגן שר החינוך מאיר פרוש לשאת נאומו מעל דוכן המליאה. בדבריו אמר: הכנסת מתבקשת לאשר היום את חוזה השלום בין ישראל לבחריין, שנחתם על ידי ראש המשלה בנימין נתניהו.

"זה המקום לברך אותו על הישגיו המדיניים בשנים האחרונות וההישג הזה של חתימת שלום ונרמול היחסים בין ישראל לבין בחריין. כאשר אני מזכיר ואומר את הישגיו המדיניים של נתניהו, אני כולל את הדברים המרכזיים שקרו בשנים האחרונות, וגם אם במובן הרעיוני האידאולוגי של יהודי חרדי כמוני, אין בזה נפקא מינה, אם למשל ארה"ב מכירה בירושלים כבירת ישראל, או לא, כי ירושלים שהיא קדושה, היא לא בגלל הכרה בינלאומית כזו או אחרת, אלא כי זו עיר דוד, זו עיר הקודש והמקדש" אמר פרוש.

"אבל ראש הממשלה, הוביל מהלך מדיני והנשיא טראמפ הכריז על ירושלים, עיר הבירה של ישראל. נתניהו הוביל מהלך והנשיא טראמפ הכיר בריבונות ישראל על רמת הגולן וזה הישג מדיני" פרוש הוסיף וציין "דומני שלישראל לא היה שקט כזה תעשייתי באומות המאוחדות ובמשך 4 שנים האחרונות לא הייתה החלטה במועצת הביטחון שפוגעת בישראל".

סגן השר המשיך לשבח את ראש הממשלה "נתניהו ידע להשתלב ולהשתבץ בצוות המוחות שגיבש עם הנשיא טראמפ את תוכנית ה- 100 שלו שבמרכזיותה, היה גם פרק מיוחד של החלת הריבונות של ישראל על בקעת הירדן ועוד חלקים משטחי יו"ש וזו הייתה בעצם התוכנית הטובה ביותר שנתן אי פעם נשיא אמריקאי לישראל". עם זאת, ציין כי "זה לא סוד שאנחנו כאגודאים – ואין לו לדיין אלא מה שעיניו רואות – הבענו את התנגדותנו לתוכנית ה- 100 של טראמפ, כי זה כלל גם תוכנית למסירת חלקים מארץ ישראל לפלשתינים, שזה בניגוד לעמדת מועצת גדולי התורה של אגודת ישראל קרוב ל-90 שנה".

בשלב זה עבר סגן השר למתקפה "היו לנתניהו עוד הישגים מדיניים, ואני לא אספיק למנות את כולם, אבל אני רוצה לנצל את הדיון הזה ולקרוא לאלה שנמצאים פה וקרויים אנשי שמאל. לאורך עשרות שנים היו ויכוחים קשים בין שמאל לימין כאן, מהי הדרך הנכונה ומהו המתכון שיצמצם את רוח ואווירת ההתנגדות לקיומה של ישראל בקרב המוסלמים, הצד של השמאל טען השכם והערב, שצריך ללכת בדרך של ויתורים, ועוד ועוד ויתורים לפלשתינים, לצערנו, גם כאשר השמאל שלט במדינה כאן, הטרור ברחוב שלט. בפועל, מעולם לא הצליחו המתונים שמבין הפלשתינים להוביל ולהשתלט על הקיצוניים שביניהם".

פרוש המשיך ותקף "אלה מהשמאל פה, הניחו תיאוריה במשך שנים שאם נוותר, ייכון שלום ביננו וגם הטיפו כך לאמריקאים, וכך בד"כ נהגו נשיאי ארה"ב, מי פחות ומי יותר, להציג עין זועפת לישראל ויד מרוככת לפלסטינים. עד שקם שלטונו של הנשיא טראמפ ועשה קץ לסחיטות והאיומים של הפלשתינים. וכאשר הפלסטינים התעקשו שלא לשתף פעולה עם ממשל טראמפ, אנשי הנשיא טראמפ, חתרו וחברו לאישים מתונים בקרב המוסלמים. וגרמו למהפך מדיני אדיר באזור כולו, כאשר תוך חודשיים אני מאשררים הסכם שלישי עם מדינה מוסלמית".

לאור זאת ביקש סגן השר "על כן, אם העובדה שבחירתו של ביידן מובטחת, אני פונה לחברים פה, אל תנטעו אשליות בקרב האמריקאיים שאם ישראל תוותר לפלשתינים, הם ישלימו עם קיומנו, מסתבר לצערי שהם, הפלשתינים אינם מסוגלים להשלים אתנו, מכיוון שהקיצוניים ביניהם חזקים יותר. ולכן כל דיבור על ויתורים לפלשתינים ומסירת שטחי ארץ ישראל לאבו מאזן ואנשיו, מגדל את חבורת הטרוריסטים שמסתתרים בקרב הפלשתינים ומכניסים אותנו לסכנה וכמו שאמר בשעתו האדמו"ר מליובאוויטש שעצם הדיבור על מסירת שטחים זו סכנה של פקוח נפש ושפיכות דמים".

"לכן, אני פונה פה, בקריאה לבני אברהם, יצחק ויעקב, אנא אל תרעו", סיים סגן השר בקריאה נרגשת.

מאיר פרוש שמאל ג'ו ביידן ויתורים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד