י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
תוצאות חוצות מגזרים

צפו: עורך דינו החרדי של טראמפ: "מי שמאיים עלינו, חתיכת זבל"

תוצאות הבחירות בארה"ב משסעות את העם האמריקני | עורך דינו האורתודוקסי של טראמפ תוקף בחריפות: "מי שמאיים על עורכי דין ועל תומכי טראמפ, הוא חתיכת אשפה"

צפו: עורך דינו החרדי של טראמפ: "מי שמאיים עלינו, חתיכת זבל"
עורך הדין של טראמפ צילום: באדיבות המצלם

עורך הדין מומחה לתביעות של טוהר הבחירות, רון קולמן, יהודי אורתודוכסי שהוא חלק מהצוות המשפטי של טראמפ, נתן עדכון לכל עוקביו בטוויטר על ההתפתחויות האחרונות.

"אין שום שאלה רצינית אם הייתה הונאה רחבת היקף או לא. מי שאומר שאין שום הוכחה לכך (הונאה), לא יודע מה המשמעות של ראיות אלא רק מחפש להדליק אותך". מטיח קולמן במי שמתייחס לג'ו ביידן כאל "הנשיא הנבחר".

עורך דינו של טראמפ אמר בתיעוד וידאו שהביא אתר Yeshiva world news. כי "מי שמאיים על עורכי דין ותומכי טראמפ, הוא חתיכת זבל, אתם חושבים שאתם תגידו לנו, אנחנו נגיד לכם".

בינתיים הנשיא טראמפ ממשיך בקרב נגד הדמוקרט ג'ו ביידן שהכריז על ניצחון והודיע ​​על צוות המעבר שלו.

"אנחנו ננצח!" כתב טראמפ בטוויטר, המלחמה של טראמפ היא בכמה מדינות מפתח. "אנו עושים התקדמות גדולה. התוצאות מתחילות להגיע בשבוע הבא. להפוך את אמריקה לנהדרת, שוב".

ביידן, נכון ליום שני אחר הצהריים, זכה בשיא של 75.67 מיליון קולות באופן כללי, טראמפ, צבר 71.07 מיליון קולות .

יועץ בכיר של הנשיא, ג'ייסון מילר, אמר ל'פוקס ביזנס' שהמילה "הודה" אינה חלק מאוצר המילים של הצד של הנשיא, שכן הוא נשבע עם ההתנגדויות לתוצאות במדינות כמו ג'ורג'יה, פנסילבניה, ויסקונסין ומישיגן.

הבחירות בארה''ב ג'ו ביידן דונאלד טראמפ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד