י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
לאחר שהתחרט

בטאון 'אגודת ישראל' במתקפה חריפה על בנט: "שחצנות רוויית שנאה"

לאחר שיושב ראש ימינה נפתלי בנט כבר התחרט בישיבת סיעת ימינה על ההתבטאות האומללה שלו כי "נתניהו נכנע לעסקנים החרדים". הבוקר תגובת ה'עסקנים' פורסמה באריכות במאמר מיוחד בעיתון המודיע | "דברי השטנה שהוא משמיע, חושפים פרצוף מכוער של אדם החובש כיפה"

בטאון 'אגודת ישראל' במתקפה חריפה על בנט: "שחצנות רוויית שנאה"
נפתלי בנט נואם בכנסת צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

מתקפה חריגה וחריפה הבוקר (רביעי) נגד יושב ראש סיעת ימינה נפתלי בנט, שנדמה כי הוא מגשש את דרכו בפסגת הסקרים אליה נדחף ואינו מפספס הזדמנות לעקוץ שותפים שבטוח שיזדקק להם בהמשך הדרך, ובפרט באם הוא חושב כי הפסגה בה הוא שוהה כרגע היא פסגה מוחשית ואמיתית.

בימים האחרונים תקף בנט את נתניהו על ידי חבטה בחרדים, "נתניהו נכנע לעסקנים החרדים". על פי הדיווחים הוא כבר התחרט על ההתבטאות האומללה, בישיבת סיעת ימינה, אבל נראה של'עסקנים החרדים' בעיתון המודיע, זה לא מספיק. תגובתם הוגשה הבוקר.

תחת הכותרת 'בונה על שנאה לחרדים' נכתב: השחצנות של בנט ראש מפלגת ימינה עוברת כל גבול, ומגיעה למימדים של השתלחות פרועה רוויית שנאה לחרדים, דבר המתגלה במלוא חומרתו עם עליית מדרגה, בדברי השטנה שהוא משמיע נגד החרדים, החושפים פרצוף מכוער של אדם החובש כיפה, כדי למצוא חן בעיני מצביעים השייכים לציבור הדתיים לאומיים, אך באותה עת הוא מחניף וקורץ לחילונים, במטרה לגרוף את קולותיהם בבחירות הבאות.

הכרנו בעבר את האיש הזה במהלכו הפוליטיים, כאשר חבר להסכם עם יאיר לפיד, ראש מפלגת יש עתיד בהסכם ביניהם בהליכה לקואליציה עם הליכוד כאשר הדבר היה מותנה באי צירופם לש החרדים לקואליציה, בימים ההם שימש לפיד כשר האוצר וגזרותיו על המוסדות החרדים היו קשות ופוגעניות מאד, וכל בסיוע ובתמיכה של בנט, שנחשב כמייצג של הציבור הדתי לאומי.

עתה ביושבו באופוזיציה, כשהוא מתבשם מסקרים המחמירים למפלגות כנראה, אינו חדל לחשוב כיצד הוא יכול להגדיל את כוחו הרבה מעבר למה שצופים לו הסקרים, את עיניו הוא שם על שני גורמים, האחד, מאוכזבי הליכוד, ושני, ציבור חילוני, שמצד אחד הוא שונא חרדים, אך מאידך יש בו רגשות לאומניים, שאותם במציג בנט, כחלק ממצעו.

בנט כנראה לא שמע את דברי שמעון פרס שהתייחס לסקרים וקבע באמירתו המפורסמת כי הסקרים אפשר להריח אותם אך לא כדאי לשתותם, בנט כפי הנראה מריח ומתבשם מהסקרים, והוא משתכר מהם ומאבד את חוש האבחנה של הכרת המציאות, ויותר מכך, הוא שוכח שבעבר, לפני כמה מערכות בחירות, החמיאו לו הסקרים, והוא נפרד משותפיו לרשימה, ובסופו של דבר, לא עבר את אחוז החסימה.

גם הפעם התקשורת מדווחת על שיחות שבנט מנהל עם יאיר לפיד, על שותפות קואליציונית, כאשר ברקע הוא מאשים את נתניהו כי הוא "נכנע לסחיטה של החרדים..." בנט יודע היטב עד כמה החרדים הם המופלים לרעה בתקציבים ובנושאים אחרים, אך הוא מנצל את אותה השמצה שיקרית שטופלים נגד החרדים, כדי להיות שותף להשמצה זו וכמי שעתיד "להציל את האומה מהסחטנות של החרדים"...

אני תמהים על בנט שאינו נחשב לחסר דעה, ששוב הוא עומד ליפול בבור שהוא כרה לעצמו, וכי כיצד הוא חושב להקים קואליציה בהכתירו את עצמו כמועמד לראשות הממשלה, כאשר מפזר מסרים של דחיה וזעם כלפי הליכוד, ושנאה כלפי החרדים, האם אמנם שואף הוא לשתף את הרשימה הערבית בקואליציה עתידית, האם זוהי תוכניתו הסמויה שינסה ליישמה, לאחר שימשיך לסנוור את עיני ציבור הבוחרים ולהוליכם שולל אחרי הצהרות שאין להן כיסוי?!

במציאות הנוכחית בנט הוא אשר מנסה לסחוט את קולותיהם של הדתיים לאומיים בהסתירו מהם את כוונותיו האמיתיות וגם מנסה להוליך שולל את מאוכזבי הליכוד שמאמינים כי הוא יישאר נאמן למחנה הימין, אנו תקווה שביום הבחירות יווכח לדעת כי לא למד דבר מכשלונו בעבר ויספוג מכה קשה שנית, בראותו את התנפצות חלומותיו והזיותיו.

ובאותו עניין, ברצוננו להזכיר לבנט, כי ח"כ אביגדור ליברמן ראש רשימת ישראל ביתנו כבר הקדימו ברכיבה על סוס השנאה לחרדים, ובידו המונופול המלא למסע שטנה זה, מלבד זאת אין בשימוש בנושא זה כדי לקושש קולות של מצביעים השונאים יהודים חרדים, כי המציאות היא שונה הרבה מכפי שהיא מצטיירת בעיני כמה פוליטיקאים מהשוליים, המציאות האמיתית היא שבקרב בני העם היהודי מעטים מאד הם אלו השונאים חרדים, הנכון הוא שקיים קומץ של חברי כנסת טעונים בשנאה לחרדים, והם מנסים בעזרת תקשורת שאף היא אינה מייצגת אלא את עצמה להפיץ שנאת חרדים בקרב הציבור, ולהציב את עצמם כמי שידאגו - להציל את העם מידי החרדים.

לסיכום כותבים בהמודיע: אי לכך אנחנו מציעים לח"כ בנט חפש לך סוס אחר לרכוב עליו, במרוץ אחר קולות הציבור, כי מלבד שסוס שנאת החרדים כבר תפוס בידי ליברמן, אין לו סיכוי להפיק רווחים.

נפתלי בנט הסתה אנטי חרדית המודיע איווט ליברמן הליכוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 24 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד