י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
בחר בהידברות

שינוי כיוון ב'מגן ישראל'? הפרויקטור נועד עם סגן השר החרדי

'בחדרי חרדים' חושף את פרטי פגישת פרויקטור הקרונה עם סגן השר אורי מקלב: לא עוד עימותים עם הציבור החרדי, אלא שיח של הסכמה והבנה עם ראשי הסיעות החרדיות והציבור החרדי

שינוי כיוון ב'מגן ישראל'? הפרויקטור נועד עם סגן השר החרדי
מקלב עם נחמן אש צילום: באדיבות המצלם

עם כניסתו לתפקיד השבוע, פרויקטור הקרונה הלאומי פרופסור נחמן אש נועד אמש (שלישי) עם סגן שר התחבורה ופיתוח חרדי אורי מקלב וראש הרשות לפיתוח כלכלי חברתי חרדי מר רועי אסף, בלשכת סגן השר מקלב במשרד התחבורה בירושלים, כאשר על פי החלטת הממשלה הרשות לפיתוח כלכלי חברתי חרדי שהקים הרב מקלב תסייע במיגור קרונה בציבור החרדי.

עם תחילת הפגישה שטח סגן השר אורי מקלב את כל הנעשה עד כה בכל הקשור לציבור החרדי במשבר הקרונה, מקלב הציג את צורכי הציבור החרדי והדרכים בהם ניתן לשפר את השירות הממשלתי המגיע לציבור החרדי במשבר הקרונה.

נחמן אש בפגישה עם מקלב

פרופ' אש הוסיף וציין כי המטרה העיקרית היא הורדת התחלואה בכל הארץ וכי הוא יהיה קשוב לצרכי הציבור החרדי. סגן השר אורי מקלב הדגיש כי כולם מבינים שצריך להיאבק בנגיף ולהישמר מכל משמר ואין מחלוקת בדבר זה, אך לצד זאת לאוכלוסייה החרדית יש צרכים וקשיים, צורת הטיפול הממשלתית חייבת להיות בכלים מותאמים לציבור החרדי.

רועי אסף ראש הרשות לפיתוח כלכלי חברתי חרדי אשר כאמור בהחלטת הממשלה תסיע במיגור מגיפת הקרונה בציבור החרדי הציג דרכים מעשיות ואופרטיביות לגדיעת שרשות ההדבקה בריכוזים החרדים, לצד תוכנית מקיפה להערכות לגל השלישי ולחג החנוכה הקרב.

אורי מקלב נחמן אש קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד