י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

אישור נוטריוני של נוטריון אמריקאי בישראל לאימות חתימה על מכירת נכס, רק בשגרירות או לא חייב?

נוטריון אמריקאי בארץ לאימות חתימה על נכס אינו חייב להיות בשגרירות וניתן לחתום על אימות חתימה על נכס אצל כל נוטריון אשר דוברת את האנגלית האמריקאית על בורייה ויכול להעניק לכם שירותי נוטריון אמרקאי לא רק על מכירת נכס אלא על כל ביצוע עסקה אשר הינו רלבנטי לחתימת נוטריון.

אישור נוטריוני של נוטריון אמריקאי בישראל לאימות חתימה על מכירת נכס, רק בשגרירות או לא חייב?
בית אמריקאי צילום: רחל שחר יחסי ציבור

קיימים בישראל מספר גדול של נוטריונים אשר דוברים את השפה האנגלית על בוריה ויכולים לספק לכם את כל שירותי הנוטריון האמריקאי. על מנת לספק מסמכים הנדרשים בארצות הברית חלה חובה על הנוטריון להיות בקיא בשתי השפות על בוריין לרבות כל הניואנסים הרלבנטיים לכל שפה וכן בדרישות הרשויות האמריקאיות לעניין התרגום.

גם שגרירות ארצות הברית בישראל מעניקה מגוון שירותי אימות נוטריוני למסמכים אשר נדרשים בארצות הברית.

 היחידה לאזרחים אמריקאיים מספקת שירותים נוטוריונים למי שברצונו להחתים מסמכים בנוכחות קונסול אמריקאי. על פי הודעת השגרירות אשר מתפרסמת באתר האינטרנט הרשמי שלה השירותים הנוטריוניים הינם בנוכחות קונסול אמריקני ויש לקבוע יש לקבוע פגישה לכל השירותים הנוטוריונים.

התשלום עבור כל חתימה נוטוריונית הינו 50  דולר אמריקאי. התשלום ייגבה לכלל השירותים הנוטוריונים (מלבד למסמכים הדרושים על ידי ממשלת ארה"ב ( כגון : טופס DS-3053 או פדיון בונדס. שגרירות ארה"ב יכולה לספק את השירות הנוטוריוני  רק עבור מספר מסוים של מסמכים. יש לקרוא את ההוראות באתר האינטרנט של השגרירות האמריקנית לגבי תשלום, וקביעת פגישות.

מהם השירותים הנפוצים לנוטריון אמריקאי ואפוסטיל אמריקאי  על פי חוק הנוטריונים?

בהובלתה של נוטריון אמריקאי בישראל רחל שחר וצוות משרדה כמו גם צוות עורכי דין לענייני ירושה ומשפחה מומחים בטיפול ובייעוץ  בענייני ירושה ומתמחים בטיפול בהתנגדויות לצווי ירושה ובסכסוכי ירושה גם של לקוחות מחו"ל. למשרד שיתופי פעולה לצורך אישור נוטריוני בכל רחבי הארץ על מנת לתת שירות מיטבי. אנו מייצגים אנשי הייטק ובעלי עסקים תוך שילוב ידע מתוך תחום הקניין הרוחני. כמו כן אנו מייצגים בעלי חברות בהליכי  תוך הגנה מקסימלית על זכויותיהם. צוות משרד נוטריון אמריקאי בישראל  רחל שחר מעניק לכל אישור נוטריוני יחס ותשומת לב הנדרשים לאותו אישור תוך מתן זמינות מיידית.

מהם השירותים הנפוצים שניתן לקבל מכל נוטריון אמריקאי בישראל?

  • שירותי נוטריון לצרכים עסקיים כגון הקמת חברה בארצות הברית
  • שירותי נוטריון לצורך אימות מסמכים
  • שירותי נוטריון לצורך חתימה על שחזור משכנתא על נכס בארצות הברית
  • שירותי נוטריון אמריקאי לצורך חתימה על ייפוי כח לרכישת נכס

נוטריון ברמת גן רחל שחר תעזור במתן ייעוץ באישורים הנוטריוניים הנדרשים ואף תפנה לאתר בו תוכלו למצוא את כל הטפסים הנוטריוניים ולקבל מידע מלא על כל הנוטריונים בישראל.

אישור נוטריוני מחיר

תעריף נוטריון 2020 - מתעדכן אחת לשנה על ידי האגף לרישוי נוטריונים במשרד המשפטים אשר הינו אחראי על כל עבודת הנוטריונים. מחיר אישור נוטריוני לחתימה של אדם יחיד הינו 167 שקלים פלוס מע"מ לחתימה אחת. כל חתימה נוספת על אותו אישור עלותה 66 שקלים פלוס מע"מ. מוזמנים להיכנס ולקבל את כל התעריפים הנוטריוניים אשר פורסמו לשנת 2020

משרד עורכי דין שירותי נוטריון אמריקאי בישראל

נוטריון הוא גם עורך דין ועל כן כחלק ממעטפת שירותי עריכת הדין הוא מעניק גם שירותי נוטריון. אחד השירותים החשובים בתחום הנוטריוני הוא שירותי תרגום נוטריוני.

על מנת לתת שירותי תרגום נוטריוני איכותיים נדרשת רשת מתורגמנים מכל השפות ושליטה ברמת שפת אם של השפות בהן מעניק הנוטריון את שירותי התרגום הנוטריוני.

משרדנו מציע מגוון רחב של שירותים משפטיים תחת קורת גג אחת ועם זמינות מיידית לכל מקרה דחוף. אנו מזמינים אתכם להתרשם מסל המוצרים המקיף אותו אנו מציעים בנוסף לשירות החשוב של ייעוץ חינם עם נוטריון אשר הינו עורך דין המוסמך בהתאם לחוק לאמת, לאשר להעיד ולערוך מסמכים משפטיים.

מחפשים שירותי נוטריון אמריקאי בישראל עם המלצות?✔️

✔️  צוות שעובד בשבילך 24 שעות

✔️ שירותי תרגום סימולטני במידת הצורך
✔️  מעניקים את כל סוגי האישורים הנוטריונים על פי חוק הנוטריונים
נוטריון אמריקאי ברמת גן  ✔️ 
 
✔️אפשרות שליח מדלת לדלת
שליחות ללא עלות לחברות הרוכשות מנוי לתרגום נוטריוני ✔️
אמינות ✔️ זמינות ✔️שירותיות✔️

והכי חשוב שירות מקצועי ואמין מובטח

 חייגו 050-6914314

אישורים נוטריון שגרירות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד