י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
טיפוס חיובי

ח"כ מתן כהנא נדבק בקורונה: "הקפידו על ההנחיות"

לאחר שבסוף השבוע האחרון ביקר אצל ראש הישיבה הגרב"ד פוברסקי, היום עדכן בר הכנסת מתן כהנא כי הוא נדבק בנגיף הקורונה, וקרא לציבור להקפיד על שמירת ההנחיות • רפואה שלמה

ח"כ מתן כהנא נדבק בקורונה: "הקפידו על ההנחיות"
כהנא בבית הגרב"ד פוברסקי צילום: באדיבות המצלם

נגיף הקורונה ממשיך להשתולל, ולוכד ברשת גם את הפוליטיקאים. יומיים לאחר שאופיר אקוניס נדבק בנגיף, היום (רביעי) חשף חבר הכנסת מתן כהנא (ימינה) כי אף הוא שוהה בביתו עם תסמינים קלים לאחר שנדבק בנגיף.

"התעוררתי הבוקר עם חום קל. נכנסתי לבידוד וביצעתי בדיקת קורונה. כעת קבלתי את התוצאה ונמצאתי חיובי לבדיקה. בהמשך היום תבוצע החקירה האפידימיולוגית וכל הגורמים הרלוונטיים יקבלו הודעות כנדרש", עוד הוסיף כהנא כי "למעט חום קל אני מרגיש בסדר גמור ואמשיך לעבוד מהבידוד בבית. הקפידו על ההנחיות. בריאות לכולם!"

כזכור בשבוע שעבר הגיע כהנא למפגש מיוחד וחריג בבית חבר מועצת גדולי התורה הגרב"ד פוברסקי מראשי ישיבת פוניביז׳. וכאן ב'בחדרי חרדים' הבאנו תיעוד בלעדי מהשיחה.

בלעדי: כשראש הישיבה התפלפל עם הח״כ הסרוג על "ואהבת לרעך כמוך"

במהלך השיחה שעסקה בנושאים העומדים על סדר היום, ראש הישיבה אמר לחבר הכנסת כהנא: "דווקא חברי הכנסת הדתיים עושים הרבה הרבה יותר טוב מאשר כל החברי כנסת, מבחינת עזרה לזולת, אם יש משהו בעיה מבקשים מחבר כנסת, זה מסתדר מיד".

מתן כהנא הוסיף "אני יושב איתם בוועדות הם מאד לא חושבים רק על החרדים, אלא על כל עם ישראל. ואני רואה, הם מבינים גדולים במגוון תחומים מאד רחב, מאוד מרשים, מאד מרשים".

כהנא הוא לא הפרלמנטר היחיד שנדבק בנגיף רק בימים האחרונים דווח כי השר אופיר אקוניס נדבק בנגיף, כבר בגל הראשון נדבקו שר הבריאות דאז חבר הכנסת יעקב ליצמן ורעייתו בנגיף, כזכור הכניס אז ליצמן לבידוד את ראש הממשלה נתניהו וראש המוסד יוסי כהן, שרת העלייה והקליטה פנינה תמנו שטה תועדה במחיצת חברי כנסת רבים מכחול לבן מיד לפני שנחשפה כחולה מאומתת, והכניסה אותם לבידוד. וזה עוד לפני שהזכרנו את סאגת השרה גילה גמליאל שהפרה את ההנחיות בהיותה חולה מאומתת ביום כיפור האחרון בשיא הסגר של הגל השני.

מתן כהנא קורונה בידוד ביתי הגרב"ד פוברסקי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד