י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
מתנצל, ושב לתקוף

נפתלי בנט נגד החרדים: "אנשים חוגגים ועושים חתונות או טישים"

יממה לאחר שהביע בישיבת סיעת ימינה חרטה על אמירתו כי 'נתניהו נכנע לעסקנים החרדים', התיישב חבר הכנסת נפתלי בנט לראיון נרחב בו חזר לתקוף את החרדים: "אנשים חוגגים ועושים חתונות או 'טישים'. זה לא בסדר. האכיפה תהיה שוויונית על בסיס נתונים, לא על בסיס פוליטי"

נפתלי בנט נגד החרדים: "אנשים חוגגים ועושים חתונות או טישים"
בנט צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

יושב ראש מפלגת ימינה חבר הכנסת נפתלי בנט תקף אתמול (שלישי) את ראש בממשלה בנימין נתניהו, ובכלל את ממשלת נתניהו-גנץ, על אופן הטיפול במגפת הקורונה. "התמכרו לקונספציית הסגרים, ממשלה נוראית שמעמידה את הפוליטיקה לפני המהות. לראשונה אני אומר - במצב הנתון מוטב ללכת לבחירות". טען בנט בראיון הנרחב שנערך באולפני ynet.

עד כאן הכול נשמע כמו עוד ראיון אופוזיציוני של מי שעד לא מזמן היה חלק מהנהגת המדינה, המוזר הוא שראיון זה מגיע יממה לאחר שבישיבת הסיעה בימינה התחרט בנט על כינוי החרדים כסחטנים ואת ראש הממשלה כנכנע לעסקנים החרדים. ומיד אחרי שאמר כי דבריו היו טעות, התיישב בנט באולפן ynet' ושב לתקוף ולהאשים את החרדים.

"אני אתייחס לכל אזרח במדינת ישראל בצורה שוויונית. גם האכיפה תהיה שוויונית על בסיס נתונים, לא על בסיס פוליטי", אמר בנט והוסיף, "נתניהו פועל על פי שיקולים פוליטיים ולא לפי שיקולים מקצועיים בעניין המגפה. לכן בחולון כשאנחנו רואים אנשים סוגרים חנויות, במקומות אחרים אנשים חוגגים ועושים חתונות או 'טישים'. זה לא בסדר. לא ייתכן שאדם אחד משלם את המחיר בגלל אדם אחר".

בנט נשאל בראיון לסקרים המחמיאים לו הן ברמת המפלגה והן בשאלת ההתאמה לראשות הממשלה, ובחר להתייחס דווקא למשבר הנוכחי: "המספרים היחידים שמעניינים אותי כרגע הם מספרי האבטלה. אנשים נאנקים, ילדים מתפוגגים מול המסכים, פשוט נהרסים לנו, דור נהרס לנו בחוסר עשייה. מערכת החינוך לא מתפקדת, על אף שהיה להם זמן להיערך. שום דבר לא מתפקד במדינה". בנט הוסיף והדגיש כי הוא רואה בעצמו את ההנהגה הראויה למדינת ישראל.

יצוין כי הבוקר ספג בנט מתקפה חריפה בעיתון המודיע שם נכתב במאמר: "אנו תמהים על בנט שאינו נחשב לחסר דעה, ששוב הוא עומד ליפול בבור שהוא כרה לעצמו, וכי כיצד הוא חושב להקים קואליציה בהכתירו את עצמו כמועמד לראשות הממשלה, כאשר מפזר מסרים של דחיה וזעם כלפי הליכוד, ושנאה כלפי החרדים, האם אמנם שואף הוא לשתף את הרשימה הערבית בקואליציה עתידית, האם זוהי תוכניתו הסמויה שינסה ליישמה, לאחר שימשיך לסנוור את עיני ציבור הבוחרים ולהוליכם שולל אחרי הצהרות שאין להן כיסוי?!".

"אי לכך" נכתב בעיתון, "אנחנו מציעים לח"כ בנט חפש לך סוס אחר לרכוב עליו, במרוץ אחר קולות הציבור, כי מלבד שסוס שנאת החרדים כבר תפוס בידי ליברמן, אין לו סיכוי להפיק רווחים".

נפתלי בנט הסתה הציבור החרדי בחירות קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 39 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד