י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
צביעות מקוממת

ראש העיר הסית נגד חרדים והצטופף עם תומכי ביידן

חרדים בניו יורק זועמים על דברים שאמר ראש עיריית ניו יורק בהם האשים אותם בהתפשטות הנגיף, אך מנגד השתתף בעצמו בחגיגות המוניות לניצחונו של ביידן

ראש העיר הסית נגד חרדים והצטופף עם תומכי ביידן
ביל דה בלאזיו צילום: מתוך פייסבוק

"עלינו לעשות כל שביכולתנו בכדי למנוע את ההתפרצות מחדש של נגיף הקורונה בניו יורק. עלינו לעצור גל שני מלהתרחש כאן, הוא מתקרב בצורה מסוכנת", הזהיר ראש העיר ביל דה בלאזיו (שלשום).

את הדברים הנ"ל אמר ראש העיר יומיים בלבד לאחר שהצטרף לקהל שחגג לאחר שכלי תקשורת פרסמו כי ג'ו ביידן ניצח. וניתן להסיק כי אם ראש העיר אכן חשש שניו יורק עומדת להיפגע שוב מהקורונה, הצטרפותו לחוגגים ברחוב לא הייתה הדרך הנכונה להטיף לשלום הציבור ולזהירות.

המספרים האחרונים אינם גרועים בהרבה ממה שהיה בתחילת השבוע, אך לפתע מתעקש דה-בלאזיו כי נותרה "הזדמנות אחרונה" לעצור גל שני ענק של נדבקים.

דה בלאזיו והמושל אנדרו קואומו ממשיכים להפנות אצבע מאשימה דווקא כלפי לחרדים, אך מנגד מתירים הפגנות של מחאת "חיי שחורים חשובים".

ב'ניו יורק פוסט' פורסם מאמר ביקורתי כנגד ראש העיר והמושל: "זהירות רבה יותר היא חובה, במיוחד עבור אנשים בסיכון גבוה, אך לסגור פעילויות בחיק הטבע, או שירותי דת הנשמרים להוראות בקפידה אין שום משמעות - במיוחד כאשר ראש העיר מפר את החוקים כאשר הוא רוצה".

בינתיים, שיעור האבטלה בעיר ניו יורק נותר בערך כפול מהממוצע הארצי, ומגבלת הקיבולת של מסעדות בניו יורק מביאות אותן לקריסה. אנשים הסובלים מקריסה כלכלית, זועמים, ורבים מהם אינם מתכוונים להקשיב לראש העיר שמפר בעצמו את הכללים עליהם הוא מטיף לאחרים.

קורונה ביל דה בלאזיו אנדרו קואומו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד