י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
אחרי הבית הלבן

הצעה מפתה לטראמפ: חוזה של מאה מיליון דולר לתוכנית טלוויזיה וספר

לפי דיווחים מסביבתו של הנשיא טראמפ נדמה כי הנשיא כבר מוכן לשלב הבא בקריירה, עם הצעה לחוזה של מאה מיליון דולר עבור ספר ותכונית טלוויזיה בכיכובו

הצעה מפתה לטראמפ: חוזה של מאה מיליון דולר לתוכנית טלוויזיה וספר
טראמפ בהצהרה בבית הלבן צילום: דוברות הבית הלבן

לדונלד טראמפ מוצעות עסקאות ספרים וטלוויזיה בשווי של כ-100 מיליון דולר כחלק מ"תוכנית B אם המאבק המשפטי בבחירות שלו לא מצליח להבטיח לו קדנציה שנייה, כך על פי גורם המקורב לנשיא.

המקור אמר לאתר Page Six ביום שלישי כי הנשיא "מופגז" בהצעות רווחיות לספרים בהם יגולל את קורותיו בתקופת כהונתו בבית הלבן וכן בהצעות שונות לתוכניות טלוויזיה אודותיו. "עסקאות ספרים וטלוויזיה הם תוכנית B אם הוא לא ינצח במלחמת הקולות," אמר המקור.

"אם נתרגם לקוראים וצופים את 70 מיליון קולות שהצביעו לטראמפ בבחירות, זה לא מעט. עוד אמר הגורם כי כל הספרים שנכתבו נגד טראמפ - הרוויחו כסף גדול, "בעד דונלד הוא יהיה להיט בטוח".

לטראמפ יש כבר מגוון גדול של כ-19 ספרים ברזומה שלו, החל מספרי ייעוץ עסקי כמו 'תחשוב בגדול' וכלה בספר גולף בשם 'טראמפ: העצה הטובה ביותר לגולף שאי פעם קיבלתי'.

ספרו האחרון Crippled America ראה אור בהוצאת סיימון ושוסטר בשנת 2015, שנה לפני שזכה בבחירות 2016. בשנת 2018 הוא התגאה בטוויטר וכתב כי 'כתב ספרים רבים שנמכרו במספרים גבוהים'.

תושבי הבית הלבן לשעבר מרוויחים הרבה כסף בעסקאות גדולות, בכדי לתת לקוראים הסקרנים הצצה אל מאחורי הקלעים של החיים בבית הלבן.

על פי השמועות, הנשיא לשעבר ברק אובמה והגברת הראשונה לשעבר מישל אובמה עשו עסקה של 65 מיליון דולר בשנת 2017, עם ספרו האחרון של ברק 'ארץ מובטחת' שיגיע למדפים בשבוע הבא.

אך יחד עם זאת, מקור של הוצאת ספרים אמר לאתר Page Six כי "תגי המחיר של טראמפ עבור 100 מיליון דולר לא נשמעים מדויקים".

אף על פי שמו"לים לא אישרו כי הם מנהלים שיחות עם טראמפ בנוגע לספר על תקופת כהונתו, המקור ציין את 'סיימון אנד שוסטר' כ"מישהו ששווה לעקוב אחריו בשל עבודתו עם טראמפ בעבר והקשר האישי שלהם".

עם זאת ראוי לזכור, כי בנוסף לעבודה עם טראמפ בעבר, 'סיימון ושוסטר' היא גם החברה שעומדת מאחורי הספר הנפיץ של היועץ לביטחון לאומי לשעבר ג'ון בולטון ואחייניתו של טראמפ, מרי טראמפ, כזכור טראמפ הלך לבית המשפט בניסיון למנוע את הפצת הספר, אך זה לא עזר לו.

דונלד טראמפ ברק אובמה מישל אובמה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד