י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
"ג'ו יורק"

תושב ניו-יורק קרא לרצח מפגינים ויהודים ונעצר

משטרת ניו יורק עצרה תושב סטטן איילנד שקרא לרצוח את כל המפגינים, השוטרים והפוליטיקאים "בניו יורק היהודית". "תיבת פנדורה, קלפי שנגנבה מאיתנו במרמה, עכשיו צריך מחסנית"

תושב ניו-יורק קרא לרצח מפגינים ויהודים ונעצר
ניידת משטרה בניו יורק צילום: unsplash

שוטרים וסוכנים פדרליים עצרו אדם שקרא לרצוח את "כל המפגינים, השוטרים והפוליטיקאים בג'ו יורק" כינוי לעג ליהודי העיר ניו יורק.

בית המשפט הפדרלי בברוקלין האשים את בריאן מיורנה, תושב סטטן איילנד, שפרסם איום ברשת בו קרא להרוג מפגינים, פוליטיקאים ואנשי אכיפת החוק  יהודים, כנקמה על תוצאת הבחירות לנשיאות ארה"ב. מיורנה נעצר בבוקר יום שלישי.

"משרד המשפטים לא יעמוד בחיבוק ידיים כשאנשים כמו הנאשם מאיימים להרוג נבחרי ציבור, מפגינים חוקיים ואנשי אכיפת החוק, בגלל האכזבה לקראת תוצאת הבחירות. לאמריקאים יש זכות חוקתית להשמיע את דעתם, אך המשרד לא יסבול אלימות או איומים עם אלימות המשמשים להפחדת אחרים שהם אינם מסכימים איתם" כך נמסר ממשרד המשפטים.

עוד נאמר: "משימתנו להגן על ביטחון הציבור, זכותו של הציבור לא להסכים זה עם זה, אך לא נסבול איומים ומעשי אלימות. כל מי שרוצה ללכת בעקבות הדוגמה שהעניק מר מיורנה יישא באחריות באותה דרך".

החל מספטמבר 2020, מיורנה השתמש בפלטפורמות רשתות חברתיות כדי לפרסם איומים רבים על הריגת מפגינים, פוליטיקאים ואנשי אכיפת החוק ולעודד אחרים לעשות זאת.

ב-19 באוקטובר 2020, פירסם מיורנה כי מגיעים לנקודה שבה צריך להשליך פצצות צינור לתוך ההמונים האלה של מפגינים אלימים.

ב-8 בנובמבר 2020 פרסם מיורנה: "תיבת פנדורה, קלפי שנגנבה מאיתנו במרמה, עכשיו צריך מחסנית".

"כמו‌ שאמר הסנאטור היהודי צ'ק שומר, הכול על השולחן, כל האופציות, הכול בניו יורק היהודית" הוסיף.

סטטן איילנד אנשטימיות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד