ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
הסדקים בצמרת מתרחבים

השסע הפוליטי; גנץ על התנהלות נתניהו במשבר הקורונה: "הזוי"

הקרע הפוליטי לשיאים חדשים: אין זה סוד כי הממשלה הנוכחית שהוקמה, עומדת על כרעי התרנגולת, רק שכעת הסדק בין ראשי הממשלה נתניהו לבין החליפי בני גנץ הולך ומתרחב: לטענת גנץ אין מנהל אמיתי למשבר הקורונה, האם המצב הרעוע יוביל את המדינה לבחירות בקרוב?!

השסע הפוליטי; גנץ על התנהלות נתניהו במשבר הקורונה: "הזוי"
נתניהו וגנץ צילום: אורן בן חקון - פלאש 90

ראש הממשלה החליפי ושר הביטחון בני גנץ מלא בכעס וביקורת לנוכח התנהלותו של ראש הממשלה בנימין נתניהו במלחמה נגד נגיף הקורונה.

העיתונאי רביב דרוקר חושף הערב ב'חדשות 13' כי בסביבת גנץ מכונה נתניהו כ'הזוי', כשהתחושה של גנץ היא "כי מישהו עזב את ההגה והלך למקום אחר".

גנץ שמוביל בימים האחרונים את הדרישה להרחיב את הסגרים בערים, מלא בזעם לנוכח חוסר ההחלטיות בהטלת הסגרים, כמו חוסר ההחלטה לגבי הקנסות, ודיונים בלתי נגמרים בנושא הסגר הלילי.

כזכור, מזה כחודש החריפו בכחול לבן אל הטון כלפי נתניהו, שבשבועות הקרובים היחסים בין הסיעות בעיקר מול העברת התקציב עלול לדרדר את המדינה כולה לבחירות.

גורמים בקואליציה מעריכים בשיחה עם 'בחדרי חרדים' כי אם עד כה בכחול לבן נכנעו לתכתיבי הליכוד בכל הנושאים, בשבוע הבא המצב עלול להתהפך לאחר שב'יש עתיד' יעלו פעם נוספת את ההצעה לפיזור הכנסת שייתכן ותקבל את תמיכת כחול לבן ותאושר במליאה.

מוקדם יותר כתב שר הביטחון בני גנץ בעמוד הפייסבוק שלו: "נתניהו, עלינו לכנס את קבינט הקורונה עוד השבוע ולתת הנחיות ברורות לציבור. בשבוע שעבר החלטנו להאיץ את סגירת הערים האדומות בכדי להילחם בעלייה בתחלואה ולבדל בין ערים ירוקות לאדומות. זה לא קורה בקצב מספק, למרות שהורדנו את הקריטריונים. לצערי, אם לא נאיץ את הטיפול בנושא, לא נצליח להוריד את קצב ההדבקה. החלטנו גם על העלאת הקנסות- וגם זה לא קרה עדיין - כך לא נוכל לשפר את האכיפה וההרתעה".

עוד הוסיף גנץ "מיליוני תלמידים ובעלי עסקים מחכים להחלטות שלנו בקבינט, ולכן דרשתי לקיים דיון עוד השבוע שייתן ודאות ושבו נוכל לדון ביישום ההחלטות שלנו למלחמה בתחלואה, ובאפשרות לבצע פתיחה של חלק מהמסחר במתווה חלקי בשטחים פתוחים כפי שהציעו ראשי השלטון המקומי ואת מערכת החינוך, לפי ההצעות שעל הפרק. אסור לחכות לשבוע הבא - חייבים לקבל החלטות פשוטות, ברורות ואחראיות."

בני גנץ ראש הממשלה בנימין נתניהו קורונה שר הביטחון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד