י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
לאחר פטירת המשגיח

בישיבה של אביו: הבן ר' שמחה מונה לנושא ונותן

הושיבו ישיבה על קברו: הרב הגאון רבי שמחה המניק מהצעירים המבטיחים של עולם התורה מונה לכהן בישיבה בו כיהן אביו. ר' שמחה מונה לכהן כנושא ונותן בישיבת 'יד אהרן' 

בישיבה של אביו: הבן ר' שמחה מונה לנושא ונותן
רבי שמחה ואביו הגרי"מ זצ"ל צילום: באדיבות המצלם

כמעט חודשיים לאחר הסתלקותו של המשגיח הגאון הצדיק רבי ישראל מאיר המניק זצ"ל, משגיח ישיבת 'יד אהרן' בירושלים שנפטר לאחר מחלה קשה מונה בנו לכהן כנושא ונותן בישיבה. 

ל'בחדרי חרדים' נודע כי הרב הגאון רבי שמחה המניק בנו של המשגיח זצ"ל מחשובי האברכים בכולל 'מיר - מודיעין עילית' מונה על ידי ראש הישיבה הגאון רבי יהושע אייכנשטיין לכהן כנושא ונותן ('מיישיב' בז'רגון הישיבתי) בישיבה שבה כיהן אביו. 

הרב שמחה המניק בן 39 תושב מודיעין עילית, למד בבחרותו בישיבת 'עטרת ישראל' ומתלמידי הגרב"מ אזרחי, ולאחר מכן היה מהמייסדים של ישיבת 'דרך חכמה' (סילבר) בהר נוף וחתנו של הרב יצחק טיקוצ'ינסקי ממייסדי קרית ספר. 

במשך כל השנים המשיך לשקוד על התורה בכולל מיר במודיעין עילית שם אף זכה לקרבה יתירה מראש הישיבה המנוח הגאון רבי נתן צבי פינקל זצ"ל.

חבריו לכולל אומרים ל'בחדרי חרדים' כי אין ספק כי מדובר במינוי ראוי, ר' שמחה אברך משי משכמו ומעלה עמל ויגע בתורה, לב רחב, שאין ספק שמן הראוי היה למנות אותו ולמלא את מקום אביו ובעתיד בוודאי יתקדם הלאה בישיבה.

 

רבי ישראל מאיר המניק יד אהרן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד