י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
לעולם אל תתייאשו

בזכות מתכון של עוף: כך הפך העני לבעל מותג פופולרי

אדם עני שהחליט כי מעוניין לשנות את חייו ולהפוך לעשיר, החליט להציע למסעדות את מתכון העוף שלו שהיה מוצלח. לאחר פעמים רבות בהם נדחתה ההצעה הצליח למוכרו ואף להקים רשת חנויות פופולרית המוכרת כיום כמותג • מסר חזק לחיים על פרשת השבוע

בזכות מתכון של עוף: כך הפך העני לבעל מותג פופולרי
שכונת עוני צילום: pixabay

בסיפור על אדם עני ועצוב שגר בבית זעיר. הוא חי על תשלומי ביטוח לאומי בדוחק רב כל חודש. בגיל 65, הוא החליט שמצבו צריך להשתנות. הוא חשב מעט והחליט כי יש לו מה להציע לעולם.

הדבר היחיד שיכל לחשוב עליו היה מתכון העוף שלו. כיוון שחבריו התלהבו ממנו, הוא החליט שזו האפשרות הטובה ביותר עבורו לשנות את חייו. הוא עזב את קנטקי ונסע לאורכה ולרוחבה של ארצות הברית במכוניתו הישנה בכדי לנסות למכור את המתכון שלו.

הוא סיפר לכל בעלי המסעדות שפגש שיש לו מתכון עוף מנצח והציע להם אותו בחינם בתמורה לאחוז קטן על הפריטים שנמכרו.

למרבה הצער, רוב בעלי המסעדות לא חשבו כך. הוא נדחה למעלה מ 1000 פעמים. אך גם אחרי כל הדחיות הללו, הוא לא ויתר. הוא האמין שמתכון העוף שלו הוא יוצא דופן.

הוא נדחה 1009 פעמים לפני ששמע תשובה חיובית בפעם הראשונה.

מאז כל השאר כבר היסטוריה, הקבלה הראשונה סללה את הדרך עבור הקולונל הארטלנד סנדרס והוא שינה את הדרך שבה האמריקאים אוכלים עוף, לעד. כך נולד המותג Kentucky Fried Chicken- קנטקי פרייד צ'יקן, הידוע בכינויו KFC

האם אתם מכירים צעירים שהם זקנים מאוד או זקנים שהם ממש צעירים? הגיל הביולוגי שלנו הוא לפעמים רק מספר. ומה שחשוב זה מה שאתם מרגישים בפנים: השמחה האנרגיה והמוטיבציה שלכם.

פרשת השבוע היא פרשת "חיי שרה" שמספרת לנו ששרה אמנו ילדה את יצחק בגיל 90...

"וַתַּהַר וַתֵּלֶד שָׂרָה לְאַבְרָהָם בֵּן לִזְקֻנָיו, לַמּוֹעֵד אֲשֶׁר דִּבֶּר אֹתוֹ אֱלֹהִים... וְאַבְרָהָם בֶּן־מְאַת שָׁנָה בְּהִוָּלֶד לוֹ אֵת יִצְחָק בְּנוֹ׃ וַתֹּאמֶר שָׂרָה צְחֹק עָשָׂה לִי אֱלֹהִים כָּל־הַשֹּׁמֵעַ יִצְחַק־לִי"

לפעמים הבלתי יאומן קורה. ולכן תמיד תאמינו שהכל עוד אפשרי ועלינו לעשות כל שיידרש בכדי להצליח. לשם כך נדרשת אמונה, נחישות והרבה תעוזה.  

לעולם אל תוותרו או תתיאשו. האמינו בעצמכם כי, לא משנה כמה פעמים נכשלתם, כמה פעמים אחרים אמרו לכם את המילה "לא", או בני כמה אתם, אף פעם לא מאוחר להיות. כל מה שיכולתם להיות ומספיק רק פעם אחת לקבל את הכן ולפרוץ.

כעת זה הרגע להמשיך לצעוד לעבר המטרה, גם אם צריך לשנות גישה ומסלול לאור מציאות חדשה שנקרתה בדרכנו. העיזו ובידקו כיוונים חדשים, תהיו בתנועה.

וזיכרו, לא ניתן לשכוח או להחליף ניסיונות או חוויות. אך כן ניתן לחשוף לאוורר, לנקות, לשחרר ולסלוח על מה שמעכב ומיותר לי מלהיות היכן שאני רוצה בחיים שלי.

שבת שלום!

מאת: חֶדִי חזן, מלווה ויועצת לתהליכי סליחה לשחרור כעסים

 

סיפור לשבת מסר פרשת שבוע חיי שרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד