י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

מנכ״ל הכנסת ביקר השבוע במטה איחוד הצלה בירושלים

כשהוא מלווה ברמ"ט מנכ"ל הכנסת, מוחמד שמיה, מנכ"ל איחוד הצלה, אלי פולק, אירח את בקלש וערך לו סיור במטה השליטה והמבצעים

מנכ״ל הכנסת ביקר השבוע במטה איחוד הצלה בירושלים
במהלך הביקור צילום: יחיאל גורפיין דוברות איחוד הצלה

מנכ״ל הכנסת, סמי בקלש, ביקר ביום ראשון השבוע במטה איחוד הצלה בירושלים כשהוא מלווה ברמ"ט מנכ"ל הכנסת, מוחמד שמיה. מנכ"ל איחוד הצלה, אלי פולק, אירח את בקלש ושמיה ויחד עם סמנכ"ל המבצעים בארגון, דובי מייזל ואחראי קשרי הממשל של איחוד הצלה, שבי רפפורט וערך לו סיור במטה השליטה והמבצעים.

מנכ״ל הכנסת התרשם מפעילותם של יותר מ-6,000 אנשי הרפואה שמרכיבים את רשת המתנדבים להצלת חיים של "איחוד הצלה" בכל רחבי הארץ. במוקד איחוד הצלה הציג המנכ"ל, פולק, את המערכות המתקדמות שמאפשרות להפעיל את המתנדבים ולהזניק אותם מדי יום לסייע לכ-1,800 חולים ופצועים הזקוקים למענה מידי. כמו כן, פולק הציג את הפעילות ההומניטרית אשר הפעיל הארגון במקביל לפעילות הרפואית בימי הסגר שנכפה על האזרחים בעקבות נגיף הקורונה.


במהלך הביקור • קרדיט:יחיאל גורפיין, דוברות איחוד הצלה

בקלש התרגש במיוחד כאשר נהגו, שנפצע לפני מספר שנים בפיגוע דקירה, סיפר כי ראשונים לסייע לו היו מתנדבי איחוד הצלה. מנכ"ל איחוד הצלה, פולק, העלה לשיחת וידאו את אחד החובשים שטיפלו בנהגו של מנכ"ל הכנסת, מחווה שריגשה את כל הנוכחים. מנכ"ל איחוד הצלה, אלי פולק, סיכם את הביקור ואמר "שמחנו לארח את מנכ"ל הכנסת, מר סמי בקלש, שנכנס לתפקידו ביוני האחרון. אני בטוח שבעתיד נמצא דרכים לשתף פעולה למען בריאותם וביטחונם של אזרחי ישראל".

איחוד הצלה מוקד איחוד הצלה אלי פולק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד