י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

סובלת מנשירת שיער ולא עוזר כלום? כנראה שמדובר בבעיה גנטית

נשים רבות סובלות מנשירה של שיער. אצל חלקן מדובר בנשירה מינורית ואצל רבות אחרות מדובר בכמות גדולה של שיער, אשר לא לאט גורמת להן לדילול השיער ולהתקרחות

סובלת מנשירת שיער ולא עוזר כלום? כנראה שמדובר בבעיה גנטית
שיער צילום: Unsplash

הסיבות להתקרחות אצל נשים

בין הסיבות אשר גורמות לנשים לאבד שיער, אפשר למנות כמה סיבות כמו נושאים הורמונליים כמו שינויים לאחר הלידה, חוסר היציבות ההורמונלית מובילה לכך שקיימת שינוי בפעילות של בלוטת התריס.

טיפולים שונים ותרופות טבעיות לעידוד צמיחת השיער

כדי להקדים רפואה למכה, הנשים משתמשות בתכשירים שונים כמו כמוסות הכוללות תוספת של אבץ ומבצעות טיפולים שונים. ברוב המקרים הפעולות השונות אינן מסייעות להן ואינן פותרות את הבעיה.

לאור חוסר ההצלחה בתכשירים הללו, ככל הנראה הבעיה אצלן נובעת מגנטיקה משפחתית ולכן התכשירים והטיפולים השונים לא יעזרו ולא ישנו את המצב.

בשלב זה כדאי לשקול ביצוע השתלת שיער, אך לפני כן יש לוודא שהבדיקות הרפואיות תקינות כמו בדיקות דם ובדיקות של היציבות ההורמונלית.

הפתרון לנשים הסובלות מנשירת שיער עקב בעיה גנטית

סרטון של מטופלת מישראל לאחר השתלת השיער>>>

הפתרון היחיד עבור הנשים הללו הסובלות מדילול שיער עקב בעיה גנטית, הוא השתלת שיער ייעודית שמותאמת לנשים. בשיטה זו שותלים זקיקי שיער שהוצאו ממקום בו יש לאישה צמיחה נאה של שיער כמו מאחורי העורף ושותלים אותם בין השערות הקיימות.

מדובר בשיטת DHI ויחסית לשיטת אחרות העוסקות בהשתלת שיער, זוהי שיטה נוחה מאד כיוון שאין צורך לגלח את השיער עבור ביצוע ההשתלה, דבר שגורם לבעייתיות בנראות הכללית של האישה והיא אינה מרגישה בנוח מהחשיפה.

מכיוון שיש אזורים דלילים רבים בין השערות הטבעיות, שותלים בכל הנקודות הללו את הזקיקים וככה יוצרים עיבוי, אחידות ויציבות. במהלך החודשים הראשונים, כל הזקיקים שמתחבאים בין השערות אינם נראים כלל ולאט לאט הם מתארכים ונראים כחלק אינטגרלי מתוך כל מערך השיער ללא הבדלים בין השיער הטבעי לשיער המושתל.

נראות השיער של האישה

עבור כל אישה הנראות של השיער הם חלק מהותי וחשוב בנראות שלה. זו הסיבה שנשים מבלות הרבה במספרה לצורך טיפולים שונים בשיער, החל בצבע, הבהרה, החלקה, גוונים, פן ועוד. לכן כאשר יש בעיה של התקרחות נשים רבות מחליטות לטפל בכך ללא דיחוי כיוון שהשיער מייצג אותן ואת הנראות שלהן וכאשר השיער אינו מסודר עקב העובדה שהוא דליל או כשנוצרות קרחות, הגבר גורם לחוסר שביעות רצון רבה אצל כל אישה ולכן היא מחפשת פתרונות יעילים.

הצלחתה של שיטת DHI

נשים רבות בוחרות לטוס לטורקיה ולבצע בקליניקה מובילה ומקצועית את השתלת השיער הייעודית עבור נשים, כיוון שבזכות השתלת השיער בשיטת DHI  הן רואות עם הזמן שהזקיקים אכן צומחים לאט לאט ולכן נוצר עיבוי של השיער.

מדובר בתהליך קצר של ימים בודדים שבו הן משתלבות בדיל מוקפד ומסודר הכולל טיסות, שהייה בבית מלון מפואר, הסעות לקליניקות וביצוע ההשתלה עצמה על ידי רופא מומחה.

קרדיט – עדינה אקוקה




נשירה גנטית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד