י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
עידן חדש באמריקה

הפרויקטור של ביידן דורש: סגר של 6 שבועות

מנהל פרויקט הקורונה שמינה ג'ו ביידן, אומר כי על ארה"ב להיכנס לסגר לאומי מוחלטת במשך שש שבועות כדי להימנע מ"גיהנום".  לדבריו הממשלה הפדרלית יכולה לשלם לעובדים בזמן שהמדינה סגורה

הפרויקטור של ביידן דורש: סגר של 6 שבועות
האכיפה נגד חרדים בניו יורק צילום: באדיבות המצלם

יועץ הנשיא הנבחר ג'ו ביידן לנושא הקורונה ד"ר מייקל אוסטרלהולם, סבור כי סגירת עסקים ארציים בין ארבעה לשישה שבועות יסייע לארצות הברית מלהיכנס "לגיהנום קורונה" כהגדרתו.

ד"ר אוסטרלהולם אמר ביום רביעי כי "נעילה לאומית עשויה להיות הדרך הטובה ביותר להימנע מתחלואה קשה ומקרי מוות ברחבי הארץ עד לחלוקת החיסון".

לטענתו, כלכלת המדינה לא תיפגע כתוצאה מכך, אם יועבר לרשויות הפדרליות מספיק כסף לטובת תשלום שכר במהלך הסגר המיועד.

אוסטרלהולם, מנהל המרכז לחקר מחלות זיהומיות ומדיניות באוניברסיטת מינסוטה , הוא אחד המומחים לבריאות הציבור שצוות המעבר של ביידן מינה לפאנל המייעץ שלו.

למרות הקריאות של אוסטרלהולם לסגר לאומי, ד"ר אנתוני פאוצ'י מהבית הלבן אומר כי הוא רוצה להימנע מכך. לדבריו אסור למהר ולנעול את הציבור האמריקאי.

הוא התעקש כי נעילה לאומית לא צריכה להתרחש אם אנשים מקפידים על אמצעי בריאות הציבור כמו חבישת מסכות ושטיפת ידיים. "אנחנו רוצים להתרחק מסגר כי אין שום חשק לנעול את הציבור האמריקאי. אני מאמין שאנחנו יכולים לעשות את זה גם בלי סגירה מלאה" אמר פאוצ'י לרשת ABC.

אולם אוסטרלהולם לעומתו, סבור כי יש צורך בסגר לאומי מחמיר יותר. אוסטרלהולם הפסימי אמר כי "יבואו ימים קשים יותר למדינה אם לא יינקטו צעדים".  סגר לעומת זאת לדברי היועץ, "יביא את ארה"ב לקנה אחד כמו ניו זילנד ואוסטרליה, שם מקרים יומיים חדשים הצטמצמו עד פחות מעשרה ליום".

ג'ו ביידן סגר קורונה ארה"ב ד"ר אנתוני פאוצ'י

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד