י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
לאחר כחודשיים בתפקיד

מפתיע: השר יצחק כהן התפטר מתפקידו במשרד הבינוי והשיכון

לפני זמן קצר שיגר ממלא מקומו של ליצמן במשרד הבינוי והשיכון, השר יצחק כהן, מכתב אל ראש הממשלה נתניהו בו הוא כותב כי הגיע להחלטה לפרוש מתפקידו. לדברי כהן הסיבה לפרישה היא רצונו להתמקד באתגרים הכלכליים במשרד האוצר בו הוא משמש כסגנו של כ"ץ

מפתיע: השר יצחק כהן התפטר מתפקידו במשרד הבינוי והשיכון
יצחק כהן צילום: פלאש90

השר יצחק כהן שנכנס לתפקיד שר השיכון על המשבצת של יעקב ליצמן ושל יהדות התורה, הודיע היום (חמישי) במפתיע כי הוא מבקש לפרוש מתפקידו כשר השיכון. עדיין לא ברור מה עומד מאחורי החלטתו המפתיעה.

במכתב ששיגר בשעה האחרונה אל ראש הממשלה נתניהו כותב כהן, כי לאור האתגרים הכלכליים הוא מעדיף להתמקד בתפקידו במשרד האוצר שם הוא משמש כסגן שר, אך כאמור לא ברור האם זו הסיבה האמיתית להחלטה המפתיעה.

כהן יסיים את תפקידו כשר בממשלה כחודשיים לאחר שמונה לתפקיד, מהלך שהפתיע לא רק את נציגי יהדות התורה אלא גם את כהן בעצמו שציפה בתחילת הקדנציה להתמנות לשר.

לא ברור מי יחליף את כהן במשרד השיכון כך שיצליח לשמור על יועציו של ליצמן לשעבר שנשארו במשרד ומשמשים כשר בפועל, לצדו של יעקב ליצמן שהגיע כמעט בכל שבוע למשרד השיכון ושלט בו גם מרחוק.

הערכה היא כי בימים הקרובים ימונה שר מקצועי שאינו מכהן כחבר כנסת, שלא ברור האם זה יהיה איש מטעם חסידות גור או גורם חרדי או שמא אדם אחר.

משרד הבינוי והשיכון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד