י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
אנטישמיות בעולם

בדף הראשי: מנכ"ל פייזר היהודי והרופא הרצחני

עיתון בעל זיקה אנטישמית ביוון שמרבה לעסוק בקונספירציות השווה את המנכ"ל היהודי של 'פייזר' לרופא הנאצי יוזף מנגלה בתצלום בעמוד הראשון. בחודש שעבר נקנס המו"ל באלפי דולרים

בדף הראשי: מנכ"ל פייזר היהודי והרופא הרצחני
הפרסום האנטישמי ביוון צילום: באדיבות המצלם

עיתון יווני שבעליו הורשע לאחרונה בהשמצה אנטישמית הזהיר את קוראיו כי המנכ"ל היהודי של פייזר "יתקע בהם את המחט" תוך שהוא מכנה את החיסון הפוטנציאלי של חברת התרופות לקורונה "רעל".

המאמר הקונספירטיבי מופיע בעמוד הראשון של העיתון, עם גרפיקה הכוללת תמונה של המנכ"ל אלברט בורלה לצד פושע המלחמה הנאצי ד"ר יוזף מנגלה, הרופא הידוע לשמצה של המשטר הרצחני בגרמניה.

המאמר הופיע ביום שלישי בעיתון "מקליו" המו"ל שלה, סטפנוס צ'יוס, נקנס רק בחודש שעבר בסכום של 2,200 דולר לאחר שכתב באנטישמיות נגד מנהיג לשעבר של הקהילה היהודית באתונה.

כזכור, ביום שני הודיעה חברת פייזר הניו יורקית כי פיתחה חיסון לנגיף הקורונה ביעילות של 90%, דבר שעשוי לסמן פריצת דרך במאבק נגד המגפה, שהרגה עד כה כ-1.3 מיליון בני אדם ברחבי העולם.

הוועד המרכזי של הקהילות היהודיות ביוון גינה את העיתון בהצהרה וקרא לרשויות "להתערב", אף שלא פירט כיצד. ההצהרה הביעה "זעם ודחייה"  מהמאמר "שמנציח שנאה וקנאות נגד היהודים".

משרד החינוך והעניינים הדתיים היווני גינה גם את העיתון בהצהרה, וכינה אותו "אנטישמיות שפלה ביותר שמזכירה את ימי הביניים".

יוון אנטישמיות קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד