י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
הישג לתנועת ש"ס

תמיכה מקיר לקיר: יו"ר מועצה דתית חדש בעיר פתח תקווה

לקראת שיפור שירותי הדת בפתח תקווה מונה יו"ר מועצה דתית ראובן יוסיפוב בתמיכת הרבנים הראשיים של העיר וכלל הרבנים הספרדים. הישג גדול לתנועת ש"ס המקומית 

תמיכה מקיר לקיר: יו"ר מועצה דתית חדש בעיר פתח תקווה
מינוי יו"ר מועצה חדש בפתח תקווה צילום: באדיבות המצלם

בעיר פתח תקווה נבחר אתמול (חמישי) ראובן יוסיפוב לכהן כיו"ר המועצה הדתית בעיר, לאחר שזכה לתמיכת הרבנים הראשיים של העיר וכלל הרבנים הספרדים בעיר.

מדובר בהישג גדול לתנועת ש"ס בפתח תקווה של מינוי יו"ר מועצה דתית בעיר שיתניע את מצב שירותי הדת בעיר.  

מי שניהל את הישיבה הראשונה שהתקיימה במועצה הדתית היה ממלא מקום וסגן ראש העיר אליהו גינת,  בפתח הישיבה אמר גינת "לאחר שנים רבות, זכינו להקים הרכב מועצה דתית בפ״ת. מדובר ברגע חשוב והיסטורי.  אני מודה לכבוד השר, הרב יעקב אביטן, לראש העיר הנמרץ רמי גרינברג ולשר הפנים יו"ר תנועת ש"ס הרב אריה דרעי שבכוחות משותפים בעקשנות וההתמדה הצליחו להתגבר על כל המכשולים ולכונן את הרכב המועצה הדתית".

גינת ברך את היו"ר הנבחר ראובן יוסיפוב ואת חברי המועצה הנבחרים, "שתזכו ותדעו לפעול בחכמה, ולהנגיש את כלל שירותי הדת לציבור ביעילות והארת פנים. יהי רצון שלא תצא תקלה מתחת ידיכם".

השר אביטן הודה ליו"ר היוצא פלטיאל אייזנטל, על שירותו ותרומתו הרבה בתפקידיו הציבוריים הרבים בכלל, ובמועצה הדתית בפרט.

ראש העיר רמי גרינברג ציין לשבח את החברים החדשים שלכל אחד מהם שנים של עשיה ותרומה לציבור. "חשוב לפעול באחדות ולהתעלות מעל המחלוקות" אמר ראש העיר וסיים בברכה "יהי רצון שתזכו להאהיב את שרותי הדת לכל התושבים".

במעמד השתתפו רבני העיר הגאון רבי בנימין אטיאס, הגאון רבי מיכה הלוי, שר הדתות יעקב אביטן, ראש העיר רמי גרינברג, ויו"ר ש"ס אליהו גינת.

פתח תקווה הרב בנימין אטיאס הרב מיכה הלוי רמי גרינברג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד