י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
חשיפת 'בחדרי'

'תפקיד השר'; טסלר לפרוש: צרם לי המכתב ללא שיתוף פעולה

פרסום ראשון: 'בחדרי חרדים' חשף אמש את הפנייה של סגן השר מאיר פרוש וחה״כ ישראל אייכלר נגד ליצמן בדרישה לקיום דיון סיעתי בנושא תפקיד השר, אלא שכעת ח"כ יעקב טסלר שמזוהה באופן טבעי עם ליצמן טוען כי לא קיבל כל פנייה לחתום למרות שמלכתחילה הוא היה תומך

'תפקיד השר'; טסלר לפרוש: צרם לי המכתב ללא שיתוף פעולה
מאיר פרוש-יעקב טסלר צילום: א.קלמן//פלאש 90

כבר מזה תקופה אגודת ישראל מפוצלת וכבר יש להם כינויים: מחנה ׳הדמוקרטים׳ של הציר החדש של פרוש ואייכלר ומנגד מחנה ׳השמרנים׳ של יעקב ליצמן, אליו מצורף באופן טבעי לכאורה גם חבר הכנסת יעקב טסלר אלא שכעת מתברר כי לא כך הם פני הדברים.

כעת עם הקרב המתחדש סביב הפלונטר של מינוי שר במשרד השיכון, חשף 'בחדרי חרדים' כי מחנה 'הדמוקרטים' בסיעה החסידית דורשים לקיים בעניין דיון סיעתי כדי שתפקיד השר השייך לאגודת ישראל יישאר בסיעה ולא יעבור לשר חיצוני.

אלא, שעל המכתב שנחשף לראשונה ב'בחדרי חרדים' חתמו רק סגן השר מאיר פרוש וחה"כ ישראל אייכלר, והיום (שישי) מתלונן חבר הכנסת יעקב טסלר בפני פרוש שלא הוצע לו להצטרף למכתב, בסביבתו אומרים כי הוא תומך ביוזמה לקיים דיון סיעתי בחלוקת התפקידים וכי היה מצטרף לפנייה קודם שנשלחה.

המכתב ששלח חה"כ טסלר

במכתב המתפרסם כאן לראשונה כותב טסלר לסגן השר פרוש, "הופתעתי מאד לקבל את העתק מכתב הדרישה לקיום דיון פנימי בנושא מינוי שר השיכון, שנשלח מצידך יחד עם ידידינו לסיעה חה"כ הרב ישראל אייכלר, וזאת מבלי שפנית אליי מראש כחלק מהסיעה כנדרש".

"צרם לי במיוחד", מוסיף ועוקץ חה"כ טסלר, "כי דווקא פנייה הנוגעת לבקשה לדיון פנימי וקיום שיתוף פעולה, מתבצעת ללא שיתוף פעולה מקדים בין כלל הסיעות והחברים, בתוכם נציגי הסיעה המאוחדת באגודת ישראל".

בסביבת חברי הכנסת פרוש ואייכלר נמסר בתגובה: עדיין לא מאוחר, חבר הכנסת טסלר מוזמן להצטרף לדרישה לקיים דיון על חלוקת התפקידים בסיעה.
רק שלגבי הטענה כי לא הציעו לטסלר לחתום לא נמסרה כל התייחסות.

יעקב טסלר מאיר פרוש יעקב ליצמן שר השיכון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד