ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024
"לא להיכנס לשאננות"

נתניהו ואדלשטיין בהצהרה על החיסון לננגיף

בשידור חי מהקרייה, ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הבריאות יולי אדלשטיין בהצהרה מיוחדת מהקרייה בתל אביב בעקבות החתימה על קניית החיסון מחברת 'פייזר' | צפו בדברים

נתניהו ואדלשטיין בהצהרה על החיסון לננגיף
נתניהו ואדלשטיין בהצהרה לתקשורת צילום: באדיבות המצלם

ראש הממשלה בנימין נתניהו בהצהרה לתקשורת: ״זהו יום גדול למדינת ישראל ויום גדול בדרך לניצחון שלנו על הקורונה. ברגעים אלו אנחנו חותמים על ההסכם עם חברת ''פייזר'' לקבלת שמונה מיליון חיסונים עבור ארבעה מיליון אזרחי ישראל. החיסון של ''פייזר'' דורש שתי מנות חיסון לאדם. השאיפה היא שאספקת החיסונים של ''פייזר'' תתחיל בחודש ינואר ושהיא תלך ותגבר בחודשים לאחר מכן. כל זה תלוי כמובן באישורם של רשויות הבריאות, הן בארה''ב והן בישראל. יש לנו עוד הסכמים עם עוד חברות מבטיחות, בדרך לקבלת עוד מיליוני חיסונים לאזרחי ישראל.

המשימה הלאומית שלנו היא לאפשר חיסון לכל אדם בישראל, כל מי שירצה זאת - בלי יוצא מן הכלל. אני אישית עובד מול ידידי, מנהיגי העולם, כדי להבטיח שנקבל את החיסון יחד עם המדינות המובילות בעולם ושלא נידחק אחורה בתור. שר הבריאות וצוותו עובדים על כך מול הדרגים שלהם.

אני רוצה להודות למנכ''ל חברת "פייזר", אלברט בורלה, על שיחות הטלפון בינינו. הוא היה קשוב לי בכל שעה של היממה, גם בשתיים לפנות בוקר. אני מודה על שהשיחות בינינו הביאו להסרת המכשולים האחרונים ולסגירת העסקה, לרבות הוספת מיליון מנות חיסונים לאזרחי ישראל.

אני מבקש להודות לשר הבריאות יולי אדלשטיין ולאנשי משרדו, לרבות אסנת לוקסנבורג וצוותה, לרועי שיינדורף במשרד המשפטים, לשר האוצר ישראל כ''ץ ולאנשי משרדו.

אזרחי ישראל, עד קבלת החיסונים, מתוך הנחה שהם יאושרו, יעברו עוד חודשים. ולכן, כולנו מצווים להמשיך לשמור על ההנחיות ועל הכללים עד הגעת החיסונים, וגם לאחר מכן. אנחנו מנהלים את זה נכון, מקבלים את ההחלטות הנכונות באחריות ובזהירות, ולכן התחלואה שלנו היא כמעט הנמוכה באירופה וזה תודות לשיתוף הפעולה שלכם - אזרחי ישראל.

אם נמשיך לעבוד יחד, באותה זהירות, באותה אחריות, באותה אחדות - נהיה בין הראשונים בעולם לצאת בהצלחה ממשבר הקורונה. זה המצב שאני חותר אליו כל הזמן, ובעזרת השם היום אנחנו רואים את האור בקצה המנהרה. אנחנו נמצאים בתוך זה יחד, ואנחנו נצא מזה ביחד בהצלחה.״

ביבי נתניהו יולי אדלשטיין חיסון לקורונה חברת פייזר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד