י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
הקרבות סביב הפגנות השמאל

הליכוד תוקף: "לפיד ממשיך בפילוג ושיסוי"; לפיד: "נתניהו נכשל"

הליכוד תוקף את יו"ר סיעת 'יש עתיד' סביב המשך קיום ההפגנות כנגד רה"מ נתניהו: "מתי יימצא חיסון לווירוס 'רק לא ביבי'?". לפיד תקף בחזרה | בליכוד מאשימים את 'יש עתיד' בהתססת השטח והבערת ההפגנות כנגד רה"מ אחרי שלטענתן, ע"פ פרסום של פייסבוק, איראן מתדלקת אותן 

הליכוד תוקף: "לפיד ממשיך בפילוג ושיסוי"; לפיד: "נתניהו נכשל"
לפיד/נתניהו צילום: מארק ישראל סאלם, לע"מ/הדס פרוש, פלאש 90

עימות בין הליכוד ליש עתיד סביב המשך קיום ההפגנות נגד ראש הממשלה, אחרי שלמרות מזג האוויר והחשש מגשם מאות הגיעו לצמתים ומחוץ למעון ראש הממשלה בירושלים להמשך מחאת הדגלים השחורים כנגד ראש הממשלה בנימין נתניהו.

בליכוד תקפו את המפגינים בטענה כי ההפגנות נמשכים גם "אחרי שבגיבוי רוב אזרחי מדינת ישראל ראש הממשלה נתניהו הביא שלושה הסכמי שלום, מביא מיליוני חיסונים ושומר על דירוג האשראי הגבוה של ישראל".

"מצער שבאופוזיציה בראשות יאיר לפיד ממשיכים בפילוג ובשיסוי ללא הפסקה" תקפו והאשימו את לפיד, תוך שהם מוסיפים, "כנראה שלווירוס הקורונה יימצא חיסון, השאלה מתי ימצא חיסון לווירוס ה'רק לא ביבי'".

לסיום, אומרים בליכוד "יאיר לפיד ועופר שלח חייבים להסביר לציבור מדוע הם ממשיכים להוביל את הפגנות השמאל האנרכיסטיות אחרי שחברת פייסבוק חשפה שאיראן מתדלקת את אותן הפגנות נגד ראש הממשלה נתניהו".

יו"ר האופוזיציה יאיר לפיד הגיב לליכוד במתקפה כנגד נתניהו, "הביקורת של נתניהו עלי הערב נועדה להסב את תשומת הלב מהמבוכה שגרמה מסיבת העיתונאים שלו. נתניהו ניסה להתהדר בכך ש-32 מדינות הקדימו אותנו בהזמנת החיסון של פייזר ויקבלו אותו לפנינו", טען.

לדברי חבר הכנסת לפיד, "זו הוכחה נוספת לכישלונו המוחלט בטיפול במגיפה. אנחנו נמשיך לעבוד בשביל אזרחי ישראל בשעתם הקשה".

הליכוד יש עתיד יאיר לפיד הפגנות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד