י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
"כלב קטן, מופרעת"

ביבי ושרה במתקפה חריפה על בנט ושקד

ההקלטות הסודיות של דוברו לשעבר של ראש הממשלה ניר חפץ, כיום עד מדינה נגדו, נחשפות. בני הזוג נתניהו במתקפה על בנט ושקד. בנימין נתניהו על בנט: הוא כלב קטן. הרעייה נגד שקד: היא בחורה מופרעת

ביבי ושרה במתקפה חריפה על בנט ושקד
נתניהו/בנט צילום: יוסי זליגר/יונתן זינדל, פלאש 90

בעוד המלחמה עד היום מתמקדת בעיקר בזירת הסקרים, כשמידי כמה ימים אנו מדווחים על מנדטים הנעים בין מפלגות הליכוד וימינה. הערב נחשפים הקלטות של דוברו של ראש הממשלה בנימין נתניהו בעבר, וכיום עד המדינה נגדו, ניר חפץ, בהקלטות נשמעים בני הזוג נתניהו תוקפים במילים חריפות את הזוג שעבד בעבר בלשכת ראש הממשלה נפתלי בנט ואיילת שקד, הסדין האדום של משפחת נתניהו.

"מה שאתם שומעים עכשיו זה בדיוק מה שביבי לא רצה שידלוף החוצה". פרסמו הערב בחדשות 13 טיזר לחשיפה שלהם להקלטות סודיות של ניר חפץ בתכנית המקור שתשודר ביום שני בערב. וכבר מהטיזר נראה כי החשיפה של 'המקור' ושל רביב דרוקר הולכת לעורר סערה.

"מה בדיוק עשית, אני לחצתי עליו? דרשתי משהו? זו העדות הגדולה שלהם" נשמע ראש הממשלה כשהוא מגחך, ובעניינו של בנט נשמע נתניהו מתעניין "נו איך אתה מתרשם", חפץ השיב "בנט יצא ממש אפס", נתניהו מצידו ציין "כן. טוב הוא כלב קטן", כך בהתבטאות חריפה זו תקף ראש הממשלה את מי שכיהן כשר הביטחון שלו ובעבר כעוזרו בלשכת ראש הממשלה, ועוד מגוון תפקידים בכירים במשך שנותיו בפוליטיקה.

"אם מערכת היחסים בין נתניהו לבנט לא הייתה מסובכת עד עכשיו", אמר דרוקר והוסיף "אנחנו נשמיע עכשיו הקלטה, שהוקלטה מיד אחרי שבנט אומר אמירה ביקורתית שקבלת מתנות על ידי אישי ציבור לא עומדת בציפיות של אזרחי המדינה. ניר חפץ מתקשר לנתניהו לדבר איתו גם על הנושא הזה "אגב בנט יצא ממש אפס" נשמע חפץ, נתניהו השיב "כן, טוב, הוא כלב קטן", נתניהו הוסיף ושאל "יש תגובות עליו?" חפץ מצידו הרגיע "לא, לא, זה לא, סתם... הוא (בנט) העביר מסר חזרה אחרי, לא התקשרתי בשביל לא לעצבן אותך, אמר לי "תשמע, עשינו לכם הנחה גדולה, אל תתחילו איתנו, אנחנו גם יודעים להילחם" נתניהו שאל "נו, אז?", חפץ צחק בזלזול "בסדר, טיפש, אתה יודע מה, טיפש", נתניהו אמר "כן".

עוד הוסיף חפץ "השיקול הפוליטי הנכון שלו זה לשתוק לעשות מה שכחלון עשה", בהמשך מציין אכן דרוקר כי בהקלטות ישנם התבטאויות גם על איילת שקד על יאיר לפיד ועל משה כחלון".

עוד נשמעת בהקלטות שייחשפו ביום שני רעיית ראש הממשלה, כשהיא מתדרכת את המסרים אותם צריך להדגיש "א, המתנות היו הדדיות... צריך להתחיל להכניס את זה" היא דורשת, ומוסיפה "אז מה אתם רוצים להגיד שכל הסיגרים קנה ארנון מילצ'ן ולא אף אחד אחר". על איילת שקד היא נשמעה אומרת "תקשיב, הבחורה מופרעת".

רביב דרוקר ה'חושף', דיבר הערב (מוצאי שבת) באולפן 'חדשות 13', והזכיר "ניר חפץ חתם על הסכם 'עד מדינה' בתחילת 2018, הוא העביר לחוקרים הקלטות שהוא הקליט בתקופת הכהונה הראשונה של נתניהו, שם יש הקלטות מאד משמעותיות על עסקת נוני מוזס, שיחות עם ארנון מילצ'ן, שיחות עם שרה נתניהו, שיחות עם הרבה מאד אנשים, מבט סופר ייחודי על הסביבה אולי הכי מסובכת במדינה".

עוד הוסיף דרוקר "אם החוקרים תופסים את הנייד שלי שעליו יש עשרות שיחות מאותם ימים ממש, ימים מאד סוערים סוף 2017 תחילת 2018, שיחות עם בנימין נתניהו עם יאיר נתניהו ועם שרה נתניהו, יש שם המון סוגיות משמעותיות, אנחנו נעסוק בהם בימים הקרובים" הבטיח דרוקר.

נפתלי בנט איילת שקד בנימין ושרה נתניהו המקור ניר חפץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד