ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
"אהוב שלנו"

בעלות של מאות אלפי ש"ח: מי עומד מאחורי קמפיין התמיכה בנתניהו

תחת הכותרת "אהוב שלנו" ולצד דמותו שנמתחת לגובה עשרות מטרים נכתב "אדוני ראש הממשלה מר בנימין נתניהו, ככל שהיו מנהיגי עם עולם משכמם ומעלה, גדולים ומזהירים יותר, כך התאנף בהם העם ביתר שאת" • העיתונאי בועז גולן טוען כי יזם אמריקאי עומד מאחורי הקמפיין

בעלות של מאות אלפי ש"ח: מי עומד מאחורי קמפיין התמיכה בנתניהו
כרזת התמיכה בראש הממשלה נתניהו צילום: Miriam Alster/Flash90

הנהגים בכניסה לעיר הבירה ובנתיבי איילון בתל אביב משפשפים את עיניהם בתדהמה לנוכח שלטי הענק בחדשים שצצים לנגד עיניהם. בשלטים הענקיים תחת הכותרת "אהוב שלנו" מופיעה דמותו של ראש הממשלה בנימין נתניהו.

בשלטי הענק, המביעים תמיכה בראש הממשלה נתניהו נכתב: "אדוני ראש הממשלה מר בנימין נתניהו, ככל שהיו מנהיגי עם עולם משכמם ומעלה, גדולין ומזהירין יותר, כך התאנף בהם העם ביתר שאת! אל נא באפך. שלמי תודה על פועלך, חזונך והגשמתך משחר נעוריך, עוד נכונו לעם ישראל בהנהגתך גדולות ונצורות. יישר כח".

 

השאלה הגדולה היא מי עומד מאחורי הקמפיין שעלותו מוערכת במאות אלפי שקלים. העיתונאי בועז גולן העלה לחשבון הטוויטר שלו תיעוד מהשלט שמוקם בכניסה לבירה וכתב: "יזם פוליטי יהודי-אמריקאי שמאמין בראש הממשלה בנימין נתניהו ורוצה לחזקו הוא זה שעומד מאחורי פרסום השלטים".

בשלטים עצמם ישנה הפנייה לאתר בשם אחד העם, אך באתר עצמו אין כמעט כל כיתוב למעט הכרזה כי האתר מהווה "במה חברתית ציבורית לכלל ישראל אשר זכו לעשות ציון מקום מושבם קבע", ומעט כיתוב על חשיבות הפעילות שלהם.

"מוריי ורבותי, אחיי ואחיותי, בנים ובנות יקרים מפז, אזרחי ישראל עת צרה היא לישראל ולכלל האנושות בתוך שנה עברנו שלוש מערכות בחירות רוויות מחלוקות ושנאת חינם. אנו ניצבים היום על פי תהום חברתית אין מתאים למצבינו מתאורו של חנ"ב (חיים נחמן ביאליק): "ראיתכם שוב בקוצר ידכם ולבבי סף דמעה" אנא אנו באים? ובכן, אנו מסכימים שאין לנו ארץ אחרת, ולכן חייבים להבין, שאין לנו משפחה אחרת. בואו נשנה את השיח האלים, בואו נדבר כי משפחה אחת אנחנו", כך נכתב באתר.

על פי הדיווחים ברשתות החברתיות, בימים האחרונים נרכשה כתובת האתר על ידי חברת 'פרסומי ישראל', המשרד הוא בבעלותו של ישראל גולדברג, ומעיון ברשימת הלקוחות שלהם אפשר אולי קבל אולי מענה לשאלת זהות היוזם והממן, כאשר ברשימת הלקוחות של המשרד, לצד בד"צ העדה החרדית, משרד החינוך ותיירות שומרון, נמצא גם הלקוח הבא: המטה הלאומי בליכוד.

בנימין נתניהו קמפיין שלטי חוצות נתיבי איילון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד