י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
בעיצומו של החורף

בעוד שלושה חודשים: הפרויקטור החדש עוזב

עוד לא בא וכבר הולך: פרופ' נחמן אש שנכנס השבוע לתפקיד פרויקטור הקורונה יעזוב את תפקידו בעוד שלושה חודשים, בעיצומו של החורף ומחלת השפעת

בעוד שלושה חודשים: הפרויקטור החדש עוזב
פרופ' נחמן אש צילום: יח"צ מכבי

חשבתם שתפקיד פרויקטור הקורונה ראוי למינוי של קבע, עד שהחיסון יגיע וישכיח מאיתנו את חודשי המגפה? אתם מוזמנים להביא שמות למי שיחליף את מי שהחליף את הפרויקטור הראשון בתפקידו. השבוע נכנס לתפקיד פרופ' נחמן אש, שמחליף את פרופ' רוני גמזו, אך כבר כעת נודע כי לא להרבה זמן. אש מתכוון לעזוב את התפקיד בעוד שלושה חודשים ולחזור לשמש כמרצה באוניברסיטת אריאל.

עזיבתו הצפויה מעלה תהיות מדוע נבחר לתפקיד. ריכוז סמכויות המלחמה בקורונה דורש ממונה בתפקיד קבוע שיתווה דרך ויהיה אחראי לביצועה. גם אם פרופ' רוני גמזו נבחר לתפקיד בעיצומו מצב כאוטי ולאחר שכמה מועמדים לפניו דחו את ההצעה, מצופה כי זה שמחליף אותו בתפקיד יהיה במסגרת מינוי קבוע בכדי למנוע חילופי גברי נוספים בתפקיד רב האחריות.

אך נראה כי הכאוס ממשיך לשלוט. פרופ' אש צפוי כאמור לסיים את תפקידו שלושה חודשים אחרי שנכנס אליו, בעיצומם של ימי החורף כאשר מחלת השפעת צפויה להדביק אלפים וקשה יהיה לאבחן במהירות מי חלה בשפעת ומי בקורונה.

פרפו' אש, נזכיר, נבחר אחרי שכמה מועמדים אחרים סרבו לקבל על עצמם את התפקיד. מדובר בתפקיד תובעני הדורש עבודה אינטנסיבית וחיכוך מתמיד עם אוכלוסיות שונות בשל סגרים והגבלות שונות שהנושא בתפקיד צפוי להמליץ עליהם.

קורונה נחמן אש רוני גמזו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד