י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
נגיף בשמיים

הנוסע סירב לעטות מסכה, הטיסה לקייב התעכבה

טיסת אל על שהייתה אמורה להמריא הבוקר לקייב שבאוקראינה התעכבה לאחר שנוסע סרב לעטות מסכה והתעמת וקילל את צוות המטוס. כוחות משטרה הוזעקו למקום הורידו אותו מהמטוס והטיסה המריאה

הנוסע סירב לעטות מסכה, הטיסה לקייב התעכבה
שדה התעופה ריק צילום: פלאש 90

טיסת אל על שהייתה אמורה להמריא הבוקר (ראשון) מנמל התעופה בן גוריון לקייב באוקראינה (LY2651) נאלצה להתעכב על הקרקע לאחר שאחד הנוסעים במטוס סירו לעטות מסכות בהתאם להנחיות הקורונה. על פי הדיווח בחדשות ynet, הנוסע החל לקלל ולהתעמת עם צוות המטוס. וכוחות המשטרה ממרחב נתב"ג הגיעו למקום והורידו אותו מהמטוס.

בחברת אל על אמרו על האירוע "אנו מחויבים לשמירת שלומם, ביטחונם ובריאותם של הנוסעים וכך היה במקרה זה. התקנות הממשלתיות מחייבות עטיית מסיכה בתא הנוסעים וחובתנו ליישם את ההוראות במלואן על מנת לשמור על בריאות הנוסעים והצוות".

כזכור בשבוע שעבר נחנכו העמדות החדשות בביקורם של רה"מ נתניהו ושרת התחבורה רגב. הבדיקות יבוצעו במתחם דרייב-אין (בכניסה משער תמר לחניון מספר 26) ישירות מהרכב. למגיעים בתחבורה ציבורית הבדיקה תתבצע בטרמינל. 

לרגל השקת העמדות סיירו בנתב"ג ראש הממשלה בנימין נתניהו, שרת התחבורה מירי רגב ושר הבריאות יולי אדלשטיין. שרת התחבורה סיפרה כי "כשיצאנו לדרך, בדיקת קורונה עלתה 900 שקל, והתוצאות התקבלו אחרי 24 ו-48 שעות. היום אנחנו מביאים בשורה של מחיר".

רגב ציינה כי משרד הבריאות טרם אישר את הבדיקה המהירה במתווה של המעבדות, והוסיפה כי "אנו מקווים שנקצר את קבלת הממצאים לשעתיים-שלוש. רק ביפן ובישראל יש דיגום ומעבדה בשדה התעופה. יש לזה בשורה אמיתית. אני מקווה שנוכל להביא בשורה לאנשי עסקים, שבדיקה של עד 4 שעות תהיה רלוונטית לאנשי עסקים שייכנסו לישראל ולא יידרשו לבידוד של 12 שעות. אני מקווה שנאמץ את המודל האיטלקי, כך שאיש עסקים ישהה בארץ 96 שעות אחרי שיעבור בדיקה עם הנחיתה".

 

קורונה מסכה אל על

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד