י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
מענטש אמיתי • צפו

הח"כ מכחול לבן הזדעזע מאפליית הבחור החרדי • צפו

בקטע שצולם לפני עשור לתוכנית טלוויזיה שבודקת במצלמה נסתרת תגובת אזרחים אקראיים מול עוולות, נראה ח"כ רם שפע מזדעזע נוכח סיטואציה מבוימת בה נחזית אפליה בוטה כלפי בחור חרדי שמנסה להתקבל למקום עבודה • צפו 

הח"כ מכחול לבן הזדעזע מאפליית הבחור החרדי • צפו
בחור חסידי. אילוסטרציה צילום: נתי שוחט, פלאש 90

העיתונאי, הסופר, והסאטיריקן חנוך דאום גרם היום (ראשון) לרגע של אחדות בעם, לאחר תקופה ארוכה בצל נגיף הקורונה בה הציבור החרדי מושמץ ללא הרף.

 

דאום העלה ברשתות החברתיות קטע מתוך התכנית "מה אתם הייתם עושים" ששודרה בחדשות 12 לפני כעשור, בקטע נראה בחור עם חולצה אדומה בא לשלם על מאפה שלקח, והוא שם למוכר המסרב לקבל לעבודה בחור חרדי שנענה למודעת הדרושים התלויה במקום. יצויין כי המוכר והבחור 'החרדי' היו חלק מההפקה, הבודקת את תגובת הלקוחות לאמירה של המוכר "אני לא מעסיק דוסים".

מצפייה בקטע הארכיוני נראה כי הבחור באדום מזדעזע עמוקות מהתנהגותו של המוכר, ואף מסרב לרכוש בחנות, ובדרכו החוצה הוא מרגיע את הבחור כי ימצא עבודה טובה יותר במקום אחר. דאום מגלה היום כי הבחור בחולצה האדומה הוא לא אחר מאשר חבר הכנסת ממפלגת כחול לבן רם שפע.

הפרסום עורר הדים רבים ברשתות החברתיות, יושב ראש מפלגת כחול לבן ראש הממשלה החליפי ושר הביטחון בני גנץ כתב בתגובה "גאה לעבוד לצד אנשים כמו רם שפע. גם חברי הכנסת בצלאל סמוטריץ' ואופיר סופר ממפלגת ימינה שיבחו את התנהגותו של שפע עוד שנים רבות קודם שחשב להיכנס לפוליטיקה. 

רם שפע מפלגת כחול לבן בני גנץ שנאת חרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד