ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
קואליציה בהתפרקות

השר הבכיר מהליכוד: גנץ מסוכן למדינת ישראל

אמירה של שר וותיק בליכוד, על ראש הממשלה החליפי עוברת די בשקט. במהלך ראיון שהעניק צחי הנגבי בכאן 11 הוא התבטא כי כהונה של גנץ כראש ממשלה מהווה סכנה לביטחון המדינה. בנוסף עקץ הנגבי גם את שר החוץ גבי אשכנזי

השר הבכיר מהליכוד: גנץ מסוכן למדינת ישראל
בני גנץ צילום: תומר נויברג, פלאש 90

בעוד האווירה בקואליציה גם ככה מתוחה ומעורערת על רקע התקציב ונושאים נוספים, הערב (ראשון) התיישב אחד מהשרים הוותיקים יותר בליכוד, שר ההתיישבות צחי הנגבי באולפן חדשות 'כאן 11' והמשיך להוסיף שמן למדורה, בהתבטאות שכנראה עוד יהיו לה השלכות.

הנגבי התבקש להתייחס לדיווח העיתונאי עקיבא נוביק ב'כאן 11' כי ראש הממשלה בנימין נתניהו התבטא בשיחות סגורות כי כהונה של גנץ בראשות הממשלה היא סכנה למדינה, הנגבי הבהיר כי אינו יודע האם האמירה אכן נכונה, אך לא הכחיש את תוכן הדברים. לדבריו: "לא הצבעתי לגנץ וגם ראש הממשלה לא הצביע לגנץ מסיבות אידיאולוגיות, אז ברור שעליית ממשלת שמאל בראשותו של גנץ היא סכנה למדינה", אמר הנגבי וסייג, "אני לא חושב שהאישיות של גנץ או היכולות האישיות של גנץ מצדיקות חרדה מן הסוג הזה" אמר הנגבי והוסיף "אנחנו רוצים שראש הממשלה יהיה נתניהו".

בתחילת הריאיון נשאל הנגבי על סוגיית העברת הדולרים לעזה, כאשר בכל פעם שבחמאס דורשים את 'מזוודות הדולרים' או מבקשים הגדלה של הסכום, הדבר מתבטא בשטח בדמות מטחים רקטות וטילים על אזרחי ישראל. "ישראל פעלה מיד" הדגיש הנגבי, המראיינת הקשתה: הרי מדובר בתגובה מינורית יחסית, הנגבי לא התבלבל והשיב "זו הדרך בה בחרנו כבר לפני שנים להעניש את החמאס, לא יורים על דיונות, פוגעים בתשתיות". 

יצוין כי גם בסוגיית ההסלמה בדרום, לא פספס הנגבי את ההזדמנות לעקוץ את שותפי הליכוד להנהגת המדינה, קברניטי מפלגת כחול לבן, גנץ ואשכנזי. "אני זוכר את שר הביטחון דהיום (בני גנץ) ואת הרמטכ"ל השני שהלך אתו שהוא היום שר החוץ (גבי אשכנזי) מתייצבים על גבול רצועת עזה כשהם היו באופוזיציה, ומסבירים לנו שהם ישימו קץ למזוודות הדולרים, אנחנו אמרנו חכו שאתם תהיו בשלטון ואז תבינו שזה שקטאר מסייעת להשקטת האווירה בעזה ולמעשה מונעת הסלמה ופגיעה באיכות החיים של אזרחי ישראל, בסוף כנראה זה לא דבר רע" עקץ הנגבי. 

יצוין כי עד כה אמירתו של השר הנגבי לא זכתה ליחס כלשהו מצד כחול לבן ולא בדמות התנערות מטעם סיעת 'הליכוד'.

בני גנץ צחי הנגבי בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד