י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
אשרי המאמין

עורך דינו של טראמפ טוען: הבחירות לנשיאות "יתהפכו - יבוטלו"

בסביבתו של טראמפ עדיין מסרבים לקבל את תוצאות הבחירות וממשיכים בקרב המשפטי, כאשר עורך דינו סמוך ובטוח כי בעקבות חומר הראיות שהם מחזיקים תוצאות הבחירות יבוטלו 

עורך דינו של טראמפ טוען: הבחירות לנשיאות "יתהפכו - יבוטלו"
רודי ג'וליאני - עורך דינו של טראמפ צילום: תומר נויברג, פלאש 90

פרקליטו של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ, רודי ג'וליאני, מתעקש תוצאות הבחירות לנשיאות "יבוטלו", וטען כי יש לו "הוכחות" לכך ש"מכונות הצבעה מושחתות" מחקו מיליוני קולות שהצביעו עבור מרשו.

בראיון שהעניק לרשת 'פוקס ניוז', טען ראש העיר ניו יורק לשעבר, שמונה לאחרונה על מנת להוביל את המאבק המשפטי של טראמפ לאחר הבחירות, כי הנשיא זכה במדינות בהן ניצח ג'ו ביידן.

"בכל אחת מאותן מדינות, יש לנו יותר מדי הצבעות בלתי חוקיות שתועדו כדי לבטל את התוצאה במדינה זו", אמר ג'וליאני. לטענתו, הצבעת הדואר אינה תקפה מכיוון שהרפובליקנים לא הורשו להיות בזמן הספירה. "הם לא אפשרו לרפובליקנים במדינות המפתח האלה להיות בספירה של הצבעת הדואר. זה הופך את הצבעת הדואר למעשה לא חוקי".

אנשי הקמפיין של טראמפ הגישו המוני תביעות, תוך דרישה לספיר חוזרת במדינות שמוגדרת על ידם 'זירת הקרב', אך חלק מאותם מקרים כבר נדחו על ידי שופטים שקבעו כי טענות ההונאה שלהם היו מופרכות או "שמועות".

יצוין כי ספירה חוזרת תצטרך להתגבר על יתרון הקולות של ג'ו ביידן, 65,000 קולות בפנסילבניה או על 146,000 במישיגן בכדי לבטל את תוצאת הבחירות בהן ולא סביר שזה יקרה. "יש לנו הוכחות שאני עדיין לא יכול לחשוף", אמר ג'וליאני על "המכונות המושחתות".

ג'ו ביידן מוביל על טראמפ בסך האלקטורים עם 306-232, ומוביל בהצבעה הגדולה ביותר אי פעם בהיסטוריה כשהפער לטובתו עומד על 5.7 מיליון קולות, על פני יריבו דונלד טראמפ.

מדינות יתחילו לעבור ולאשר את תוצאות הבחירות עד 8 בדצמבר, מה שאומר שלצוות המשפטי של טראמפ יש חלון הזדמנויות מצומצם בכדי להוכיח את טענותיו בבתי המשפט על הונאה לכאורה.

נשיא ארה"ב דונלד טראמפ כתב אמש בטוויטר: "בקרוב נגיש את התביעות המוכיחות את אי החוקתיות של בחירות 2020 ואת הדברים השערורייתיים שנעשו כדי לשנות את התוצאה".

הבחירות לנשיאות ארצות הברית בחירות לנשיאות ארה"ב 2020 רודי ג'וליאני דונלד טראמפ ג'ו ביידן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד