י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
היועץ לשעבר

בולטון: "הרפובליקנים צריכים לקחת אחריות" טראמפ; "הוא מטומטם"

היועץ לביטחון לאומי לשעבר ג'ון בולטון, מי שלחש על אוזנו של הנשיא היוצא טראמפ בכל הקשור לנושאים ביטחוניים, דורש שהמנהיגים הרפובליקנים יסבירו לבוחריהם את ההפסד בבחירות | בתגובה הוא 'זכה' למנת גידופים מכובדת מטראמפ

בולטון: "הרפובליקנים צריכים לקחת אחריות" טראמפ; "הוא מטומטם"
ג'ון בולטון צילום: צילומסך

היועץ לביטחון לאומי לשעבר, ג'ון בולטון, אמר ביום ראשון כי מנהיגי הרפובליקנים צריכים להסביר לבוחרים שלהם כי הנשיא טראמפ הפסיד בבחירות, למרות שהנשיא טרם הודה בכך.

בהופעתו ברשת ABC, נשאל בולטון מה ניתן לעשות כדי לשכנע את מצביעי טראמפ כי הנשיא הנבחר ג'ו ביידן זכה בבחירות באופן לגיטימי והוגן.

"אני חושב שזה מאוד חשוב שמנהיגי המפלגה הרפובליקנית יסבירו לבוחרים שלנו, שהם לא טיפשים כמו שהדמוקרטים חושבים, שלמעשה טראמפ הפסיד בבחירות וכי טענותיו על הונאת בחירות חסרות בסיס", אמר בולטון. "העובדה היא שראינו התדיינות משפטית בכל מדינות שדה הקרב המרכזיות, אבל זה נכשל באופן עקבי", הוסיף.

נשיא ארה"ב דונלד טראמפ לא נשאר חייב, ותקף בחריפות את מי ששימש בעבר כיועצו לביטחון לאומי ג'ון בולטון.

"ג'ון בולטון היה אחד האנשים המטומטמים ביותר בממשלה שהייתה לי 'העונג' לעבוד איתם. בחור זועף, משעמם ושקט. הוא לא הוסיף דבר לביטחון הלאומי חוץ מאמירות כמו 'היי, בוא נצא למלחמה'. הוא גם שחרר מידע מסווג", כתב טראמפ בטוויטר.

בולטון טען כי טראמפ מעמיד את עצמו לפני המדינה. "כל יום שהוא מעכב את ההכרזה הרשמית, בסופו של דבר מי שנפגע מזה, זה ארה"ב, אנחנו נמצאים תחת מגיפת קורונה ויש דברים שצריכים להתקדם עם הממשל החדש".

דונלד טראמפ ג'ו ביידן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד