י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
כבר לא מפלגה דתית?

בנט בראיון: "אני לא מקבל פקודות מרבנים"

בצל הפופולריות הרבה שזוכה לה חה"כ ויו"ר 'ימינה' נפתלי בנט בסקרים, נשמעות מפיו התבטאויות כנגד ההלכה שנראה כי הופכים אט אט לשיטה | בראיון הבוקר הסביר בנט כי הוא פועל "על פי השכל הישר, ולא על פי הרבנים" | האזינו

בנט בראיון: "אני לא מקבל פקודות מרבנים"
נפתלי בנט צילום: Oren Ben Hakoon/POOL

חבר הכנסת נפתלי בנט מזנק בחודשים האחרונים בסקרים ורומז על כוונתו להתמודד לראשות הממשלה, אחרי שלאורך החודשים האחרונים הוא נמנע מלעסוק בנושאי ימין ודת ועוסק בעיקר בנושאי הקורונה שם הוא מוביל קו שזוכה לאהדה ציבורית בנושא הרפואי ובנושא הכלכלי.

הבוקר (שני) התייחס חבר הכנסת נפתלי בנט לנושא, ואמר בראיון ל׳ערוץ כנסת׳: "אני לא מקבל פקודות מרבנים, אני מפעיל שכל ישר וככה מתנהל וכלל החלטות מתקבלות בסיעה‬".

כך לפני כחודש התבטא חבר הכנסת בנושא נישואים נגד ההלכה כאשר במהלך שידור שקיים באינסטגרם יחד עם העיתונאית מעיין אדם, הוא הביע תמיכה בנושאים הנוגדים את ההלכה.

אדם שאלה את עמדתו של בנט שלא ידועה עד כה, לגבי אלה המתחתנים שלא כהלכה. והוא השיב: "אני נורא שמח שאת שואלת, אני בעד חיה ותן לחיות, ולכבד כל בן אדם, שאת כל הזכויות האזרחיות שיש לכל בן אדם בישראל יהיה בצורה מלאה גם לאלה".

לדבריו: "אני לא מתעסק בהלכה היהודית", הוסיף בנט והפתיע, לטענתו, "אי אפשר לשנות את ההלכה היהודית, אבל זה לא קשור במדינת ישראל מי שרוצה לחיות גם...", בנישואין שלא דרך ההלכה, "צריך שיכול לקבל את כל הזכויות כמו כל בן אדם אחר".

יו"ר 'ימינה' בנט שנוסק בסקרים עד לשיא של 23 מנדטים, מודה בשידור: "אני חי בסביבה של אנשים שחלק נשואים שלא על פי ההלכה", והסביר כי הוא קיבל את החינוך הזה לשפוט כל אדם על פי האישיות מאביו, וגם חשוב לא לדבר לשון הרע נגד השני

נפתלי בנט סקרים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 40 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד