י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
יוצא למתקפה

יואב גלנט תוקף: גנץ - שותף זוטר; בנט - חזק בסקרים חלש בשדה הקרב

לאחר שאמש היה זה צחי הנגבי שר ההתיישבות שהגיע לאולפנים לתקוף את גנץ, הבוקר עושה זאת שר החינוך יואב גלנט, ובצורה בוטה יותר "גנץ, אתה שותף זוטר, ומן הראוי שתדע מגבלותיך ותצניע לכת, אתה לא יכול לכרסם כל הזמן בממשלה". על בנט אמר "מזכיר את פרס, חזק בסקרים חלש בשדה הקרב, צריך להזכיר לו שבעבר לא עבר את אחוז החסימה"

יואב גלנט תוקף: גנץ - שותף זוטר; בנט - חזק בסקרים חלש בשדה הקרב
יואב גלנט/בני גנץ צילום: מרים אלסטר/תומר נויברג, פלאש 90

המערכת הפוליטית מגיעה לנקודת הרתיחה, ונדמה כי אנחנו כבר עמוק במהלך הקמפיין לקראת הבחירות הקרבות. שר החינוך מטעם מפלגת הליכוד יואב גלנט הגיע הבוקר (שניט) להשתתף בוועידת מקור ראשון ורשת בני עקיבא, וסיפק כמה התבטאויות מעניינות על יריביה הפוליטיים של מפלגתו.

"נתניהו התכוון לתת לו רוטציה, אבל הציבור לא רוצה אותו כראש ממשלה, "תקף גלנט, והוסיף "גנץ, אתה שותף זוטר, ומן הראוי שתדע מגבלותיך ותצניע לכת, הבאת 15 מנדטים מול גוש של 59, אתה לא יכול לכרסם כל הזמן בממשלה".

גם מנפתלי בנט יושב ראש מפלגת לא חסך גלנט את חרצובות לשונו "בנט מזכיר לי את שמעון פרס, חזק בסקרים חלש בשדה הקרב, צריך להזכיר לו שלא עבר את אחוז החסימה באחת ממערכות הבחירות, כשיגיעו הבחירות התוצאות יהיו לגמרי שונות מהסקרים" תקף גלנט.

גם ראש הממשלה שלח ברכה למשתתפי ומארגני הוועידה "החינוך הוא נשמת אפנו בכל עת וגם בזמן מגפת הקורונה. לכן אני גאה על כך שהובלנו בשבוע שעבר את תקצוב מוסדות החינוך של הציונות הדתית, הוספנו את זה כמובן לתקצוב פעילות השירות הלאומי, תנועות נוער ומכינות קדם צבאיות".

עוד הוסיף נתניהו ושיגר עקיצה מרומזת למפלגתו של נפתלי בנט "החדשות האמתיות הן שזה לא סקטוריאלי, אנחנו לא זקוקים למפלגה כזאת או מפלגה אחרת שתלחץ עלינו, אנחנו מאמינים בזה".

לסיום איחל נתניהו ברכת מזל טוב ובריאות טובה להרב חיים דרוקמן, ראש רשת בני עקיבא שהגיע לאחרונה לגיל 88 "אני מאחל לרב דרוקמן המשך עשייה ברוכה למען עם ישראל, תורת ישראל וארץ ישראל" אמר נתניהו.

כזכור אתמול דיווחנו כאן ב'בחדרי חרדים' כי שר ההתיישבות צחי הנגבי תקף אף הוא באולפן חדשות 'כאן 11' את ראש הממשלה החליפי שא הביטחון בני גנץ. הנגבי התבקש להתייחס לדיווח העיתונאי עקיבא נוביק ב'כאן 11' כי ראש הממשלה בנימין נתניהו התבטא בשיחות סגורות כי כהונה של גנץ בראשות הממשלה היא סכנה למדינה, הנגבי הבהיר כי אינו יודע האם האמירה אכן נכונה, אך לא הכחיש את תוכן הדברים. לדבריו: "לא הצבעתי לגנץ וגם ראש הממשלה לא הצביע לגנץ מסיבות אידיאולוגיות, אז ברור שעליית ממשלת שמאל בראשותו של גנץ היא סכנה למדינה", אמר הנגבי וסייג, "אני לא חושב שהאישיות של גנץ או היכולות האישיות של גנץ מצדיקות חרדה מן הסוג הזה" אמר הנגבי והוסיף "אנחנו רוצים שראש הממשלה יהיה נתניהו". 

גם בסוגיית ההסלמה בדרום, לא פספס הנגבי את ההזדמנות לעקוץ את שותפי הליכוד להנהגת המדינה, קברניטי מפלגת כחול לבן, גנץ ואשכנזי. "אני זוכר את שר הביטחון דהיום (בני גנץ) ואת הרמטכ"ל השני שהלך אתו שהוא היום שר החוץ (גבי אשכנזי) מתייצבים על גבול רצועת עזה כשהם היו באופוזיציה, ומסבירים לנו שהם ישימו קץ למזוודות הדולרים, אנחנו אמרנו חכו שאתם תהיו בשלטון ואז תבינו שזה שקטאר מסייעת להשקטת האווירה בעזה ולמעשה מונעת הסלמה ופגיעה באיכות החיים של אזרחי ישראל, בסוף כנראה זה לא דבר רע" עקץ הנגבי. 

 

יואב גלנט בני גנץ נפתלי בנט סקרים בחירות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד