ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
בדיון בוועדת הכספים

אזולאי למנהלי בתי החולים: "מקווה שלא באתם עם קופות צדקה"

במהלך דיון הבוקר, אמר חבר ועדת הכספים ח"כ ינון אזולאי: "מנהלי בתי החולים לא צריכים להגיע לכאן לקבץ נדבות!" | לדבריו, החורף כבר כאן ובתי החולים עומדים בפני קריסה אמיתית | צפו

אזולאי למנהלי בתי החולים: "מקווה שלא באתם עם קופות צדקה"
חתונה במחלקת קורונה בהדסה עין כרם צילום: אבי חיון

בדיון הבוקר (ב) בוועדת הכספים בנושא מצוקת ביה"ח הציבוריים - העצמאיים אמר ח"כ אזולאי: "אני מקווה שמנהלי בתי החולים לא הגיעו לפה היום עם קופות צדקה, לצערי זו ההרגשה שלי שאתם נאלצים להתעסק עם כספים וגרעונות, במקום להתעסק במלחמה האמיתית שלכם - המלחמה בקורונה.

הנגיף הביא אתכם עד לקצה, אתם בקושי רואים את המשפחות שלכם, ויתרתם על הכל על מנת להציל חיים, אך לצערי הרב אני אומר את זה - ממשלת ישראל מתעלמת מכם".



ח"כ אזולאי הוסיף ואמר, "אנחנו לקראת חורף קשה ובתי החולים בסכנת קריסה אמיתית. משרד הבריאות צריך לדאוג באופן מידי להוספת עוד תקנים ולכל תוספת אפשרית של כוח אדם ולתת לבתי החולים את כל הכלים הנדרשים כי בסוף הם משרתים את כולנו.

כמו שהצבא מקבל את כל התקציב הנדרש כי אנו יודעים שאי אפשר בלעדיו כך בתי החולים צריכים לקבל את כל התקציב הנדרש באופן שוויוני הן הממשלתיים והן הפרטיים. כל אחד מבני משפחתנו יכול היום או מחר להזדקק לשירות הזה. צריך לעזור לכם כי זו עזרה לכל אחד מאיתנו. אתם לא צריכים להגיע למצב של קיבוץ נדבות".

קורונה ועדת הכספים ינון אזולאי בית חולים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד