י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
ייפגש גם עם ראש הממשלה

פרסום ראשון; גפני נועד עם שר הביטחון: דורש חוק גיוס במיידי

לפני זמן קצר הגיע חבר הכנסת גפני ללשכתו של שר הביטחון גנץ והשניים דנו באריכות בנוגע לחוק הגיוס החדש שנדרש לחוקק בקרוב. ב'דגל התורה' אומרים כי הפגישה נערכה "ברוח טובה".  לאחר הפגישה נועד גפני עם השר דרעי ויו"ר 'אגודה' ח"כ ליצמן כדי לדון בדרך הפעולה בהמשך

פרסום ראשון; גפני נועד עם שר הביטחון: דורש חוק גיוס במיידי
גפני מגיע ללשכת גנץ צילום: באדיבות המצלם

פרסום ראשון; יו"ר דגל התורה חבר הכנסת משה גפני נועד אחר הצהרים (שני), עם יו"ר כחול לבן ושר הביטחון בני גנץ ודן איתו בנושא חוק הגיוס שנמצא על הפרק, כשבג"ץ הציב עוד 70 יום עד לפקיעת החוק והצורך באחד חדש.

חבר הכנסת גפני מנסה לקדם את חקיקת חוק הגיוס בהקדם האפשרי, ובסביבת יו"ר דגל התורה אומרים כי המפגש התקיים ברוח טובה, אך לא ברור אם הושגו הבנות.

לאחר הפגישה עם גנץ, נועד גפני עם יו"ר ש"ס השר אריה דרעי ועם יו"ר אגודת ישראל חבר הכנסת יעקב ליצמן כדי לגבש עמדה. ל'בחדרי חרדים' נודע כי בימים הקרובים צפוי ח"כ גפני לדון על הנושא באריכות עם ראש הממשלה נתניהו.

כזכור, חבר הכנסת משה גפני צוטט על ידי כתב כאן 11 עקיבא וייס תוקף בשיחות סגורות את יו"ר כחול לבן: "כך לא מתנהגים שותפים. הוא חתום על הסכם מאד ברור. שלא יפיל עלינו את נושא התקציב, כי אני דורש בכל הפורומים להביא תקציב מדינה בהקדם".

לדברי חבר הכנסת גפני: "נושא חוק הגיוס הוא קריטי עבורנו והוא חתום על הסכם מאד ברור להעביר את זה". גפני מאשים כי "בקשת הדחיה שלו אמש מבג"ץ בחצי שנה נוספת היא מעשה שלא יעשה".

חוק הגיוס משה גפני בני גנץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד