י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

קבלני איטום מומלצים

איטום הוא מונח גג שכולל בתוכו מגוון רחב מאוד של עבודות • בבחירת הקבלן שלכם, אתם צריכים לוודא שאותו קבלן אכן מתמחה במשימת האיטום הספציפית שאותה אתם רוצים לבצע

קבלני איטום מומלצים
איטום צילום: freepik

איטום הוא מונח גג שכולל בתוכו מגוון רחב מאוד של עבודות, אותן ניתן לבצע בכל חלק של הבית. אחת ממשימות האיטום השכיחות והתדירות ביותר היא המשימה של איטום גגות, אבל איטום נדרש למעשה בכל חלק של הבית ובלעדיו הבית היה חדיר לחלוטין למים. את המציאות הזאת חשוב מאוד להבין כאשר מחפשים קבלני איטום מומלצים, שכן איש מקצוע שמתמחה באיטום גגות, לא יתאים לאיטום חיפוי חוץ, לאיטום פנים, לאיטום חלונות ודלתות או לכל משימת איטום אחרת בבית ולהיפך כמובן.

מהם חלקי המבנה שבהם נעשה איטום?

התשובה הקצרה היא שכל חלקי המבנה עוברים תהליך של איטום גגות בתל אביב, החל מאריחי הריצוף, דרך החלונות והדלתות, וכלה בקירות המעטפת ואפילו חיפוי החוץ וכמובן הגג. כל אחד מהרכיבים האלה חייב להיות אטום למעבר של מים ולשם כך נעשה שימוש למשל ברובה כשמדובר באריחי ריצוף, בסיליקון כשמדובר בחיבור משקופים למפתחי חלון ודלת, דבק שיש לאיטום אבני חיפוי חיצוניות, זפת ויריעות ביטומניות לאיטום גגות, טיח בשלוש שכבות לאיטום קירות השלד, חומרי מלט וחומרי איטום ייעודיים לאיטום קו המגע של הקרקע עם קירות המבנה ועוד מגוון של חומרים ואמצעי איטום המיושמים בחלקי בית נוספים. אתם כמובן לא אמורים לדעת איך אוטמים, איפה ובאמצעות אילו חומרים וכלים, אבל אתם כן רוצים לדעת שבחיפוש קבלני איטום מומלצים, עליכם לוודא שאתם שוכרים את הקבלן שמתאים ספציפית למשימת האיטום שאותה אתם רוצים לבצע.

בחירת הקבלן המתאים למשימה

אם אתם צריכים לאטום את חיבור הקרקע עם קירות המעטפת של המבנה או לבצע זיפות גגות, מכיוון שבחורף חודרים מים אל מתחת למבנה ומחלחלים דרך אריחי הריצוף, קבלן איטום גגות לא יוכל לסייע לכם. הוא אולי ישמח לקבל את הפרויקט ולהרוויח עוד כסף, אבל המים ימשיכו לחלחל מתחת לרצפה שלכם. לכל משימת איטום ישנם חומרים שונים שיש ליישם, ישנן טכניקות שונות וישנן מתודולוגיות שלמות שאותן יש לבצע בצורה שונה וייחודית למשימה הספציפית. קבלני איטום מומלצים אמנם יכולים להציע מגוון רחב של שירותי איטום ואפילו להציע פתרונות איטום לכל משימת איטום, אבל בבחירת הקבלן שלכם, אתם צריכים לוודא שאותו קבלן אכן מתמחה במשימת האיטום הספציפית שאותה אתם רוצים לבצע. בכל מקרה ועל כך אין להתפשר, אין להזמין קבלן איטום שלא אוחז בהתמחות הנדרשת למשימה שאותה אתם רוצים לבצע. גם אם מדובר בקבלן שעליו קיבלתם המלצות רבות וחוות דעת מקצועיות רבות, חשוב להבין שהמלצות אלה ניתנות לו סביב השירותים שבהם הוא מתמחה ואינן רלוונטיות למשימות שאין לו ידע בהן.

על כן, בחיפוש המלצות, ורצוי גם חוות דעת מקצועיות, על קבלני איטום מומלצים, עוד לפני שאתם בוחנים את ההמלצות עצמן, חשוב לוודא שאתם בוחנים את איש המקצוע המתאים למשימת האיטום העומדת בפניכם.

איטום גגות ליקויי איטום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד