י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
שעות לפרסום בהמקור

בנט על הקלטות רה"מ: "מי שמקליט שיחות הוא בזוי"

נפתלי בנט התייחס לפני זמן קצר להקלטות שיפורסמו הערב בתוכנית 'המקור' בהן נשמע ראש הממשלה מכנה אותו ואת שותפתו שקד בכינויי גנאי. "מי שמקליט שיחות הוא בזוי ומערער את היכולת של אנשים לדבר בחופשיות זה עם זה"

בנט על הקלטות רה"מ: "מי שמקליט שיחות הוא בזוי"
בנימין נתניהו/נפתלי בנט צילום: אוליבר פיטוסי/יונתן זינדל, פלאש 90

לקראת פרסום תחקיר 'המקור' הערב (שני) בו אמורות להיחשף קלטות משיחות שניהל ניר חפץ עם ראש הממשלה בנימין נתניהו וסביבתו הקרובה, נפנה נפתלי בנט 'המככב' בהקלטות להגיב לפרומו שהופץ במוצאי שבת, שם נשמע ראש הממשלה מכנה אותו "כלב קטן", ורעיית ראש הממשלה מכנה את שותפתו הפוליטית - איילת שקד, "מופרעת". 

"מכיוון שקיבלתי הרבה פניות, הנה תגובתי לגבי הקלטות חפץ וההתבטאויות שם נגדי: בשיחות סגורות כולנו מדברים בצורה חופשית ולא תמיד אסתטית. גם אני לא נוצר את פי בשיחות פנימיות, אלה החיים, אנחנו בני אדם, לא מלאכים. זה ממש לא חשוב. בעיניי מי שמקליט שיחות הוא בזוי ומערער את היכולת של אנשים לדבר בחופשיות זה עם זה".

עוד הוסיף בנט "הביקורת שלי היא לא על ציטוט פנימי מלפני 5 שנים אלא על חוסר ניהול מזעזע של המדינה שהביא לנזק וסבל מיותרים על אזרחי ישראל, על פרנסתם, על בריאותם, על חינוך ילדיהם. אפשר היה אחרת. עדיין אפשר אחרת. בגלל זה, ולא בגלל ההקלטות, ישראל זקוקה למנהיגות חדשה" הדגיש בנט בתגובה שפורסמה על ידי העיתונאית עטרה גרמן.

כזכור במוצאי שבת התפרסם פרומו לקראת תכנית 'המקור' שתשודר הערב בו ייחשפו הקלטות מהנייד של ניר חץ. "מה בדיוק עשית, אני לחצתי עליו? דרשתי משהו? זו העדות הגדולה שלהם" נשמע ראש הממשלה כשהוא מגחך, ובעניינו של בנט נשמע נתניהו מתעניין "נו איך אתה מתרשם", חפץ השיב "בנט יצא ממש אפס", נתניהו מצידו ציין "כן. טוב הוא כלב קטן", כך בהתבטאות חריפה זו תקף ראש הממשלה את מי שכיהן כשר הביטחון שלו ובעבר כעוזרו בלשכת ראש הממשלה, ועוד מגוון תפקידים בכירים במשך שנותיו בפוליטיקה.

עוד פורסם כי ניר חפץ התקשר לנתניהו לדבר איתו גם על הנושא הזה "אגב בנט יצא ממש אפס" נשמע חפץ, נתניהו השיב "כן, טוב, הוא כלב קטן", נתניהו הוסיף ושאל "יש תגובות עליו?" חפץ מצידו הרגיע "לא, לא, זה לא, סתם... הוא (בנט) העביר מסר חזרה אחרי, לא התקשרתי בשביל לא לעצבן אותך, אמר לי "תשמע, עשינו לכם הנחה גדולה, אל תתחילו איתנו, אנחנו גם יודעים להילחם" נתניהו שאל "נו, אז?", חפץ צחק בזלזול "בסדר, טיפש, אתה יודע מה, טיפש", נתניהו אמר "כן". חפץ הוסיף "השיקול הפוליטי הנכון שלו זה לשתוק לעשות מה שכחלון עשה", בהמשך מציין אכן דרוקר כי בהקלטות ישנם התבטאויות גם על איילת שקד על יאיר לפיד ועל משה כחלון".

עוד נשמעת בהקלטות שייחשפו הערב רעיית ראש הממשלה, כשהיא מתדרכת את המסרים אותם צריך להדגיש "א, המתנות היו הדדיות... צריך להתחיל להכניס את זה" היא דורשת, ומוסיפה "אז מה אתם רוצים להגיד שכל הסיגרים קנה ארנון מילצ'ן ולא אף אחד אחר". על איילת שקד היא נשמעה אומרת "תקשיב, הבחורה מופרעת".

נפתלי בנט בנימין נתניהו ניר חפץ האזנות סתר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד