י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
פייק ניוז

סערה בחיסון: מה קרה בתלמוד תורה המפורסם

הרוחות סערו היום בעיר בני ברק עם פרסום הודעה חריגה על חיסונים בכפייה בתלמוד תורה מפורסם בעיר. "כל החיסונים שנותנים עכשיו הם בכפייה. ואם אפשר להשיג רשימה של ההורים ברגע זה וליצור קשר עם ההורים ולעדכן אותם בנושא"

סערה בחיסון: מה קרה בתלמוד תורה המפורסם
חיסון בתלמוד תורה אור זורח צילום: צילום מסך מתוך הסרטון

בצהרי היום (שני) פרצה סערה בקרב הורי וקרובי תלמידי תלמוד התורה 'אור זורח' בעיר בני ברק, עת הופצה ברשתות החברתיות סרטון בו נראים אנשי רפואה מחסנים את ילדי הת"ת. יחד עם הסרטון צורפה הודעה כי בת"ת מתבצעים חיסונים בכפייה לתלמידים. 

"ממש ברגע זה מחסנים בתלמוד תורה 'אור זורח' ברחוב מלצר בבני ברק, כאילו אין שפעת. בכלל לא עדכנו את ההורים שמחסנים, הורים לא חתמו, לא קיבלו אישור, חלק מהילדים בורחים" נכתב בהודעה שהופצה עם הסרטון.

עוד הוסיף מפיץ ההודעה "כל החיסונים שנותנים עכשיו ניתנים בכפייה. ואם אפשר להשיג רשימה של ההורים ברגע זה וליצור קשר עם ההורים ולעדכן אותם בנושא".

יוצר ההודעה הצליח במשימתו ואכן ההורים נכנסו ללחץ, והטלפונים לתלמוד התורה לא פסקו, עד שמנהל התלמוד תורה  הרב רזיאל פלדמן הוציא הודעה מיוחדת בה הרגיע את ההורים.

"יום שני כ"ט מרחשוון שעה 12 בצהריים" פתח המנהל, והמשיך "אני מאד מקווה שרוב רובם של ההורים לא נזקקים להודעה הזאת, אבל היות וקיבלתי כמה טלפונים, אני אספר לכם במה מדובר, היום היו חיסונים לכיתות ב' ג' וד', לפי אישורים של ההורים", הדגיש מנהל.

"היה פה היום שומר מחליף שכנראה קצת טרוד בעניין הזה של החיסונים, והוא  נכנס ללא ידיעתנו והסריט את ההליך של החיסון במשך כמה דקות והלך והפיץ את זה ברשתות, וכתב שאנחנו מחסנים ללא אישור של ההורים, מא זזה רץ בכל הרשתות, והטלפון לא מפסיק להתקשר עם שאלות וסתם סקרנים וסתם חילונים, וגם הורים מודאגים שמתעניינים האם זה נכון. וזה לא נכון!" הסביר הרב פלדמן.

לסיום אמר "אני מודיע עכשיו לכל ההורים, לא נעשה כל דבר חריג, ביקשנו אישורים מכל ההורים, החיסונים היום היו ממש כמו תמיד, שנשמע ונתבשר בשורות טובות".

תנועה נגד חיסונים תלמוד תורה פייק ניוז

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 19 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד