י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
חוזר לכתוב

שחקן חיזוק לידיעות אחרונות: נדב איל עוזב את ערוץ 13

הפרשן הבכיר וכתב חדשות החוץ ב'חדשות 13' נדב איל הודיע כי הוא פורש לטובת תפקיד ב'ידיעות' | בהודעת הפרידה הזים אייל את השמועות על הפיכת 'חדשות 13' ל'שופר' של הימין "זה הזמן להגיד את המובן מאליו - חדשות 13 זה מקום עבודה הישגי, חופשי וערכי, עם עיתונאים מופלאים"

שחקן חיזוק לידיעות אחרונות: נדב איל עוזב את ערוץ 13
בית ידיעות אחרונות צילום: יעקב נחומי, פלאש 90

לאחר שבחצי שנה האחרונה שרויה חברת חדשות 13 בסערה עזה עם השינויים בהנהלה, ובצל השמועות על התערבות של ההנהלה החדשה בתכני החדשות, אמש (שני) ספגו ב'חדשות 13' זעזוע נוסף עם עזיבתו של הפרשן הבכיר כתב חדשות החוץ נדב איל, ומעבר שלו לידיעות אחרונות.

"אחרי למעלה מעשר שנים בערוץ 10 ו-13, החלטתי לחזור לעשות משהו שאני אוהב במיוחד - לכתוב". פתח איל בהודעת הפרידה שפרסם, והוסיף "אני שמח להצטרף למוסף שבת של ידיעות אחרונות, אכתוב גם בימי השבוע, אכתוב בויינט ואעשה פרויקטים נוספים".

עוד הוסיף איל "לכתיבה יש קסם משלה, וקצב שונה מהעשייה הטלויזיונית, החלטתי שזה משהו שאני זקוק לו ברגע הזה, ואני שמח על ההצעה מנטע ליבנה העורך הראשי של ידיעות. אני אעזוב את תפקידי כעורך חדשות החוץ בחדשות 13 אך אמשיך לשמש כפרשן בחברה בתדירות מסוימת. זה הזמן להגיד את המובן מאליו - חדשות 13 זה מקום עבודה הישגי, חופשי וערכי, עם עיתונאים מופלאים והרבה הרבה דברים יוצאי דופן שעשינו ביחד. בזמן הקרוב יהיה זמן עוד לדבר בזה ולהיפרד כמו שצריך".

יצויין כי פרישתו של איל מצטרפת לשורה ארוכה של זעזועים בדמות עזיבה ופיטורים של עיתונאי חדשות 13 ביניהם הכתבים עקיבא נוביק, ברק רביד, דורון הרמן, ועוד. רעייתו של איל מגישת החדשות תמר איש שלום ממשיכה עדיין בעבודה בחדשות 13.

 

נדב איל ידיעות אחרונות חדשות 13 חדשות 10

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד