ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

דואר ישראל נערכת לשיא של 15 מיליון חבילות שיוזמנו בעונת הקניות בחודשיים הקרובים

למרות הקורונה, צפוי השנה מספר שיא של כ-15 מיליון חבילות שיוזמנו בתקופת הקניות, בחודשיים הקרובים, כך מעריכים בחברת דואר ישראל. מדובר בגידול קל של 3.5% בכמות, מול תקופה מקבילה אשתקד וגידול של כ-11% במשקל מול תקופת עונת הקניות בשנה שעברה

דואר ישראל נערכת לשיא של 15 מיליון חבילות שיוזמנו בעונת הקניות בחודשיים הקרובים
משלוח חבילה צילום: freepik

למרות הקורונה, צפוי השנה מספר שיא של כ-15 מיליון חבילות שיוזמנו בתקופת הקניות, בחודשיים הקרובים, כך מעריכים בחברת דואר ישראל. מדובר בגידול קל של 3.5% בכמות, מול תקופה מקבילה אשתקד וגידול של כ-11% במשקל מול תקופת עונת הקניות בשנה שעברה.

גלעד תירוש, סמנכ"ל הסחר והשליחים בדואר ישראל אמר "אי הוודאות העסקית והכלכלית בעקבות הקורונה השפיעו משמעותית על הצריכה הכוללת במשק, לרבות על ההזמנות בחנויות הסחר המקוונות. בחודשים מרץ-יוני חלה ירידה של כ-15% בהזמנות מול תקופה קודמת, אך אנו רואים התאוששות קלה בחודשים האחרונים, כאשר שיא הקניות עדיין לפנינו בנובמבר ודצמבר. הציבור בישראל התרגל לקנות אונליין בחודשים האחרונים ולהזמין משלוחים עד הבית, וזו הזדמנות לפנות ליותר קהלים ולהגדיל את המכירות בתקופה מורכבת זו".

עוד ציין תירוש "אנו צופים שעל מנת לעודד את הציבור לשוב ולהזמין, יהיו השנה הנחות משמעותיות בחנויות דיגיטליות רבות, ונערכנו מבעוד מועד בדואר ישראל ליצירת תשתית לוגיסטית רחבה, שתאפשר קליטה, מיון והפצה של החבילות, תוך מתן שירות מיטבי בתקופה זו. לקראת עונת הקניות יפתחו כ-30 מרכזי מסירה חדשים ברחבי הארץ, על מנת לקלוט את כמויות החבילות, בנוסף למאות יחידות הדואר ולמאות מרכזי המסירה החיצוניים. בכך יגיע מספר נקודות מסירת החבילות של דואר ישראל  לכ-1,400 נקודות ברחבי הארץ. כמו כן, הממשק ללקוחות הקצה שודרג משמעותית, כך שכל לקוח יכול לקבל מידע רב יותר ולבצע פעולות רבות באופן דיגיטלי ללא צורך בהגעה לסניף".

בשנת 2019  חילקה חברת דואר ישראל כ-68 מיליון חבילות שהוזמנו מחו"ל, כאשר ההערכה היא שבשנת 2020 יוזמנו פחות חבילות בגלל הקורונה שהאטה את ההזמנות בחודשים מרץ עד יוני.

דואר ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד